Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارجمند گفت: با شناسایی ۲۲ بیمار جدید در شهرستان های جهرم و خفر شمار مبتلایان به کرونا به ۱۲ هزار و ۴۹۳ نفر رسید.

«سید مجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و با اشاره به شناسایی ۲۲ بیمار جدید در روز گذشته، مجموع مبتلایان به این ویروس منحوس را ۱۲ هزار و ۴۹۳ نفر برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار مبتلایان به کووید۱۹ در شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: کرونا تا کنون بیش از ۱۰ هزار شهروند جهرمی را آلوده کرده و همچنان در حال جولان دادن است.

 

ارجمند با اشاره به اینکه روزانه صدها نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم گرفته می شود، عنوان کرد: ۲۸ هزار و ۷۷۴ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون ۱۲ هزار و ۳۴۰ نفر گزارش شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، شمار بیماران در قرنطینه را ۱۵۳ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

وی، تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۱۸ عنوان کرد و گفت: از این تعداد، ۱۶ بیمار در بخش های عمومی و  ۲ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه روز گذشته چهار بیمار از بیمارستان پیمانیه جهرم ترخیص شده اند، اذعان کرد: همچنین پنج بیمار نیز در بخش کرونای این بیمارستان پذیرش شدند.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه کرونا در روز گذشته تلفاتی را به همراه نداشته است، گفت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم و خفر ۱۸۰ نفر بوده است.

 

ارجمند همچنین از مردم خواست اگر در طول ۲ هفته گذشته سابقه مسافرت یا تماس با بیماران کرونایی داشته اند، حتما به پزشک مراجعه کنند.

 

 

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جهرم ویروس کرونا جهرم و خفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم