Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست تخصصی و کشوری شیلات و آبزیان با حضور ویدئوکنفراسی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و حضور مدیرکل شیلات هرمزگان ، معاونین ایشان و نمونه های ملی و کشاورزی شیلات استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از شش نمونه ملی و 9 نمونه استانی شیلات هرمزگان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این نشست مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالیت های شیلاتی در استان هرمزگان گفت: به جرات میتوان هرمزگان را هویت شیلات کشور عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریایی با بیان اینکه در سال گذشته استان هرمزگان دو نمونه ملی داشت که امسال با توجه به تلاش های صورت گرفته از سوی بخش خصوصی و حمایتها و پیشتیبانی  از این فعالیتها و آموزش مستمر توانستیم شش نمونه شیلاتی در سطح ملی برای اولین بار از سوی شیلات استان داشته باشیم  افزود: افزایش نمونه های ملی شیلاتی استان و انتخاب شش نمونه ملی کشاورزی از حوزه شیلات هرمزگان نشان از فعالیت ها و عملکرد خوب شیلات و جامعه شیلاتی دارد.

وی از سازمان شیلات ایران،سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی ایران و استان ،استانداری هرمزگان جهاد کشاورزی استان به جهت حمایتهای لازم تشکر کرد.

در ادامه رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان با اشاره روند شش ماهه انتخاب نمونه های بخش شیلات در سطح ملی و استانی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته ،همت بخش خصوصی و تلاش های مستمر در پیشبرد اهداف سازمان شیلات توانستیم به این افتخارات نایل آئیم.

محسن سالاری افزود: امید است در سال آتی بتوانیم با حفظ و ارتقای جایگاه موجود با استعانت از خداوند متعال و تلاش های مضاعف در حال انجام شاهد درخشش بیش از پیش شیلات استان در سطح کشور باشیم.

 در پایان شش  نمونه ملی بخش کشاورزی به شرح زیر معرفی شدند:

-    عبداله شادمان در رشته پرس ساین ساردین

-    محمد مراد جمالی در رشته تکثیر میگو

-    رامین هاشمی طباطبائی در رشته پرورش ماهی در قفس در دریا

-    محمد ملاحی در رشته پرورش میگو

-    مهدی ربیعی در رشته صید ماهیان تجاری

-    علی میلادی در رشته صید میگو (شایان تقدیر)

همچنین نه نمونه استانی شیلات نیز به شرح زیر معرفی شدند:

-    محمود مشایخی در رشته تکثیر میگو

-    محسن شریفی در رشته پرورش ماهیان خاویاری

-    فاطمه یاری در رشته پرورش میگو

-    علی میلادی در رشته صیاد میگو

-    کرم سلیمان زاده     در رشته صید ماهیان تجاری

-    ابراهیم دادی در رشته صید ماهیان صنعتی

-    محمد بادزهره در رشته صید پرس ساین ساردین

-    محمد نیرومند در رشته پرورش ماهیان زینتی

-    قاسم عسکری ( شرکت طلایه داران قشم)    پرورش ماهی در قفس در دریا

گفتنی است استان هرمزگان رتبه اول استان های شیلاتی، رتبه اول تولیدات شیلاتی کشور، رتبه اول صید کشور، رتبه اول تولید میگوی کشور و  رتبه اول پرورش ماهی در قفس  و رتبه اول صادرات آبزیان کشور را کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شیلات هرمزگان برگزیدگان ملی بخش کشاورزی شیلات هرمزگان رشته پرورش رشته صید نمونه ملی رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی

مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی «قهرمان ایران» در سال ۱۴۰۲ شامگاه پنجم اردیبهشت ماه با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان عرصه‌های مختلف ورزش در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفتگویی با سه ورزشکار برگزیده داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

 امیررضا معصومی که جایزه «قهرمان فردا» را دریافت کرد گفت: از سازمان صدا و سیما تشکر می‌کنم که این کار زیبا را انجام می‌دهد و  در این سه سال اخیر این جشنواره را پیگیری می‌کند و سال به سال تعداد شرکت کنندگان برای انتخاب برترین ورزشکار بیشتر شده است.

وی افزود: امسال پنج میلیون نفر شرکت کردند و این افزایش شرکت‌کننده در نظر سنجی نشان می‌دهد که از قدرت همدلی رسانه ملی استفاده شده است و امیدوارم در سال‌های آینده همینطور ادامه‌دار باشد.

معصومی درباره تورنمنت اخیر خود گفت: ۲۰ روز آینده برای آمادگی تیم ملی در تورنمنت گرجستان شرکت خواهم کرد.

حضور بیشتر مردم در نظرسنجی‌ها باعث خوشحالی ورزشکاران می‌شود

علی نادری سرمربی فوتبال ساحلی جایزه که «برترین مربی» ورزش در سال ۱۴۰۲ دریافت کرد و گفت: از مردم عزیزمان تشکر می‌کنم که رای دادند، امیدوارم توانسته باشیم باعث شادی دل مردم شویم.

وی عنوان کرد: زمانی که ما به موفقیت می‌رسیم مسئولیت ما بیشتر می‌شود و ما باید بیشتر تلاش کنیم و به فوتبال ساحلی توجه بیشتری داشته باشیم چراکه مردم دیگر انتظار سومی از ما ندارند و منتظر مقام دیگری هستند.

نادری درخصوص عملکرد رسانه ملی توضیح داد: زمانی که پنج میلیون نفر رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند و اتفاق بزرگی است و سال‌های آینده مردم بیشتر شرکت می‌کنند و هر چقدر مردم بیشتر حضور داشته باشند باعث انگیزه و خوشحالی ورزشکاران می‌شود.

رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد

ناهید کیانی که جایزه «بانوی ورزش ایران» در سال ۱۴۰۲ را دریافت کرد و گفت: حس و حال خوبی دارم، دریافت جایزه در این جشنواره‌ها برای ما خیلی با ارزش است چراکه از طرف مردم انتخاب شدیم. مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند امیدوارم لایق این جایگاه باشم و تا پای جان برای خوشحالی مردم کشورم بجنگم.

وی افزود: همه اتفاقات این جشنواره عالی بود و در مصاحبه‌هایی که داشتم همیشه گفتم علاقمندم که رشته‌هایی که دیده نمی‌شوند به خصوص بانوان پخش زنده داشته باشند. البته رشته ما پخش زنده دارد، اما رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد.

او گفت: با همه وجودم برای المپیک آماده می‌شوم، خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم تا روز المپیک بتوانم نتیجه خوبی دریافت کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که افتخارآفرینی کنم مسابقات سختی است، اما من از پس آن برمی آیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد