Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم‌نیا روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت شکایت‌های متعدد مردمی مبنی بر اینکه برداشت غیر مجاز از حساب آنها صورت گرفته، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس فتا با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم مشخص کردند که به این افراد پیامک جعلی منتسب به سایت دیوار با مضمون اتمام مدت زمان آگهی و درخواست تمدید آن ارسال می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این کلاهبرداری، در قبال تمدید آگهی پس از درخواست مبلغ ناچیزی کاربران جهت پرداخت وجه به لینک‌‍‌های جعلی پرداخت هدایت شده و اطلاعات خساب آنها به سرقت می رفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: با انجام اقدامات پلیس فتا ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سردار خرم نیا افزود: در این پرونده، اطلاعات بیش از سه هزار کارت بانکی توسط این افراد به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی تخلفات مالی ارومیه انتظامی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی تخلفات مالی ارومیه آذربایجان غربی تخلفات مالی ارومیه انتظامی فضای مجازی اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر قاچاقچی قرص‌های غیرمجاز در منطقه تهرانپارس تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار کرد: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیرمجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه است.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم 28 کیلوگرم قرص‌های غیرمجاز و 18 لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

تعیین‌تکلیف 170 خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و داروهای ممنوعه و غیرمجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس