Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:38:01 GMT

چگونگی ساماندهی سواحل دریای خزر بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۵۱۸۰

چگونگی ساماندهی سواحل دریای خزر بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری که طی روزهای گذشته و پس از بر عهده گرفتن ریاست فدراسیون دیدارهای زیادی با مدیران بخش‌های مختلف ورزش داشته است روز گذشته میزبان حسن رنگرز مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بود.

رنگرز که از شهریورماه گذشته مدیریت اداره کل ورزش و جوانان مازندران را بر عهده گرفته است در دیدار روز دوشنبه با مهدی حیدری که در محل فدراسیون نجات غریق و غواصی انجام شد ضمن تبریک به وی برای ریاست فدراسیون، پیگیر امور مربوط به نجات غریق و غواصی استان خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونگی ساماندهی سواحل دریای خزر محور اصلی در این نشست بود. با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و تعطیلات تابستان ۱۴۰۰ این مسئله مورد توجه و تاکید قرار گرفت که با همکاری فدراسیون نجات غریق و غواصی و هیات استانی مازندران اقدامات لازم در رابطه با سواحل شمالی کشور در راستای کاهش مشکلات و خطرات معمول انجام شود.

رسیدگی به وضعیت ناجیان استان مازندران هم دیگر موضوع موردبحث در این نشست بود.

مهدی حیدری در مجمع انتخاباتی که هفتم دی ماه برگزار شد با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون نجات غریق و غواصی انتخاب شد.

کد خبر 5142770

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق و غواصی حسن رنگرز مهدی حیدری لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال هندبال کاراته باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران علی انصاریان شهاب زاهدی فدراسیون کشتی مهدی طارمی محمود فکری تکواندو فدراسیون نجات غریق و غواصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از امدادرسانی نیرو‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت به فرد سقوط کرده از آبشار ورخامن منطقه دراز کش خبرداد.

دکتر غلامعلی فخاری گفت: با اطلاع مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار ورخامن منطقه درازکش دریافت شد که گروه ملیاتی پایگاه امداد و نجات مرحوم رمضانی شهرستان بندپی در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

 فخاری افزود: نجاتگران پس از دسترسی به مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای او انجام دادند و مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • موج کوتاه در دریای خزر
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران