Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مراسم صبحگاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر به مناسبت دهه فجر در ایستگاه مرکزی آتش نشانی برگزارشد.

حسین صالحیان شهردار بندر بوشهر در این مراسم با تجلیل از خدمات و ایثارگری‌های آتش نشانان، ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی‌های مدیریت شهری توان عملیاتی سازمان آتش نشانی و ایمنی روز به روز ارتقاء یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: آتش‌نشانی یکی از پرمخاطره‌ترین مشاغل است و آتش‌نشانان سختکوش از هیچ تلاشی در انجام مأموریت‌ها دریغ نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید

شهرک نیایش و تنگک‌‎‌های بوشهر ایستگاه آتش نشانی ندارند/ بیمه حوادث خانه‌ها ضرورتی انکارناپذیر

داریوش پوربهی افزود: آتش نشانان و تمامی افرادی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، در خط مقدم دفاع از مردم در مقابل حوادث طبیعی و غیر طبیعی قرار دارند و از این رو ضروی است در زمینه تامین تجهیزات و رسیدگی به امور رفاهی و معیشتی حمایت شوند.

او ادامه داد: در شورای اسلامی شهر بوشهر تمام توان خود را برای حل درخواست‌ها و مشکلات رفاهی نیروی آتش نشانی به کار خواهیم برد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص بندر بوشهر به دلیل داشتن تاسیسات هسته‌ای، اداره بندر و گمرک در کنار بافت تاریخی، نیازمند داشتن تجهیزاتی به‌روز در زمینه اطفاء حریق هستیم از این رو افزایش امکانات و نوسازی ناوگان آتش نشانی ضروری است.

پوربهی گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری اعتبار ویژه‌ای برای تجهیز و نوسازی ناوگان و امکانات سازمان آتش نشانی اختصاص می‌دهیم و از  شهردار درخواست داریم در زمینه جذب اعتبارات ملی و استانی برای توسعه و تجهیز سازمان آتش نشانی اقدام کند.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری بوشهر آتش نشان اطفاء حریق سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد