Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جوانان را نباید فقط زینت‌بخش مجالس انتخاباتی و سیاسی بدانیم و باید در کابینه بعدی دولت آینده جوانان انقلابی همه‌کاره و پیشران دولت باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محسن رضایی شامگاه دوشنبه در نشست با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که در مسجد محمد رسول‌الله(ص) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: جوانان را نباید فقط زینت‌بخش مجالس انتخاباتی و سیاسی بدانیم و باید در کابینه بعدی دولت آینده جوانان انقلابی همه‌کاره و پیشران دولت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تهدیدها و فرصت‌های بزرگ پیش روی انقلاب اسلامی در آغاز چهل‌وسومین سال پیروزی آن گفت:‌ مسئله اصلی امروز ما اقتصاد است و برای سپردن مدیریت اقتصادی کشور به جوانان نسل 3 و 4 حداقل 2 دهه را از دست دادیم و در تربیت آنها برای راهبری اقتصادی کشور کوتاهی کرده‌ایم.

رضایی با اشاره به تجربیات گران‌سنگ دوران دفاع مقدس در به‌کارگیری جوانان در سطوح مدیریتی و فرماندهی اضافه کرد: از ابتدای وقوع انقلاب اسلامی تا امروز هرگاه به جوانان در امور مدیریتی اعتماد کردیم، جلو رفتیم و هر گاه با محافظه‌کاری به سمت مدیران کهنسال رفتیم، پس‌ زده شد و عقب رفتیم.

خلأ کار حزبی بعد از انقلاب پر نشد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به کمبودها و حفره‌های موجود در کشور قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:‌ یکی از حفره‌ها به حوزه دفاعی و نظامی ما مربوط می‌شد؛ چرا که ارتش ایران در زمان شاه متکی به کارشناسان نظامی آمریکا بود و به همین خاطر بعد از انقلاب یک خلأ در استفاده از ادوات نظامی آمریکایی به وجود آمد که خوشبختانه با تشکیل سپاه مشکل تا حدودی برطرف شد.

رضایی افزود: امروز با داشتن سپاه پاسداران، ارتش، بسیج و استفاده از ادواتی مانند موشک، پهپاد و هواپیماهای جنگی بومی مشکلات نظامی ما رفع شده ‌و در حال تبدیل شدن به ابرقدرت نظامی جهان هستیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: دولت آینده باید مردمی باشد/ دولت‌های شخصی و جناحی سم مهلکی برای اداره کشور هستندآیا راه برون‌رفت از فشارهای اقتصادی‌ مذاکره است؟/ راهکارهای دولت آینده برای بهبود اقتصادقطع رابطه با امریکا نعمتی برای یک دولت انقلابی جوان

وی با اشاره به وجود حفره در حوزه سیاست داخلی تصریح کرد: تنها خلأیی که بعد از گذشته 4 دهه هنوز موفق به پر کردن آن نشده‌ایم، خلأ کار حزبی نظام‌مند و مردم‌محور است و هنوز ابزاری قابل اطمینان برای توسعه مردم‌سالاری دینی نداریم.

رضایی یادآور شد: البته شکل‌گیری 2 نهاد حزبی مجمع روحانیون و جامعه روحانیت مبارز در زمان امام(ره) کار بزرگی بود که متاسفانه این 2 نهاد تضعیف شدند و امروز جای خود را به 2 جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب دادند که به لحاظ تشکلی و سازمانی 2 مفهوم غریب و ناآشنا برای مردم به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت مجمع تشخیص مصلحت نظام استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین هفته دولت مجمع تشخیص مصلحت نظام استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام انقلاب اسلامی دولت آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند