Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره‌برداری و ساخت متمرکز طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گرگان با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ، استاندار و مسوولان گلستان آغاز شد.

افتتاح و آغاز ساخت متمرکز طرح های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گرگان شامل ۸۸۸ خانه با اعتبار ۵۷۱ میلیارد ریال، ۶۶ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، اعلام پایان عملیات نقشه برداری چهار روستای تحت مالکیت بنیاد علوی با ۲ هزار و ۱۲۹ خانه و اهدای ۴۷۹ جلد سند مالکیت روستایی از جمله طرح های بنیاد مسکن گلستان در دهه فجر است که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی مورد بهره برداری قرار گرفت و یا ساخت آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز سه شنبه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی چند فقره سند از مجموع ۴۷۹ فقره سند مالکیت روستایی به تعدادی از روستاییان اهدا شد.

دژپسند در ادامه سند و کلید یک خانه نوساز از مجموع ۲۹۴ خانه مقاوم سازی شده روستای هاشم آباد گرگان را به مالکان آن اهدا کرد و کلنگ ساخت ۳۰۰ واحد روستایی را به زمین زد.

سیدمحمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در مراسم بهره برداری از طرح هادی روستای هاشم آباد گرگان گفت: در حال حاضر افزون بر ۸۰ درصد روستاهای این شهرستان از طرح هادی روستایی بهره مند هستند.

افتتاح و آغاز ساخت ۵۷۸ طرح عمرانی و اقتصادی گرگان با ۱۷ هزار و ۳۰۴ میلیارد ریال اعتبار در شهرک صنعتی شهید هزار جریبی و شرکت در نشست شورای برنامه ریزی استان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر اقتصاد و دارایی به گلستان در روز سه شنبه است.

دژپسند همچنین قرار است فردا در زمان برپایی رژه خودرویی به مناسبت ۲۲ بهمن و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گرگان سخنرانی کند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر امور اقتصادی و دارایی انقلاب اسلامی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بخیتاری، فرماندار بروجن در آیین افتتاح اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور گفت: با توجه به اهمیت منطقه گردشگری چغاخور و روستا‌های تحت پوشش، با مشارکت ۴۰ درصدی خانواده خیر نیک اندیش زنده یاد رستم صالحی، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور به بهره برداری رسید.
کرمی با بیان اینکه از ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان، ۵ پایگاه به صورت خیری است، ادامه داد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه است که با مشارکت خیری طی یکسال گذشته احداث شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در دوطبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل