Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:47:58 GMT

۲۲ هزار کارگر ساختمانی در زنجان بیمه شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۵۹۴۴

۲۲ هزار کارگر ساختمانی در زنجان بیمه شدند

مسعود علیاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در استان زنجان بیش از ۵۶۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: بیش از ۵۳ درصد جمعیت استان زیر چتر حمایتی بیمه هستند.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر تامین اجتماعی است، اظهار کرد: مأموریت اصلی این مجموعه تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان حقوق‌بگیر به صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به صورت اختیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه استان هفت شعبه دائم تأمین اجتماعی و چهار شعبه اقماری دارد، گفت: یک شعبه کارگزاری هم فعال است.

علیاری با بیان اینکه طرح ۳۰۷۰ در استان اجرا می‌شود، تاکید کرد: در این طرح از ۳۰ خدمت تاکنون ۲۳ خدمت به صورت غیر حضوری به مردم استان ارائه می‌شود و از مراجعه افراد زیادی به شعبه‌های تامین اجتماعی جلوگیری می‌کند.

وی به بیمه کار گران ساختمانی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۲ هزار کار گر ساختمانی در استان بیمه شدند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: سعی بیمه تامین اجتماعی استان بر این است تا تمام کار گران ساختمانی بیمه شوند.

کد خبر 5142796

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیمه ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر آمار کرونا عکس استانها انقلاب اسلامی ایران گرگان شهرستان کرج راهپیمایی 22 بهمن شهرکرد شیراز تامین اجتماعی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده دو متهم فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳  لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • جشن روز کار و کارگر - زنجان