Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا هوشیار روز سه سنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تاکنون هر یک از مددجویان در حوزه‌های تخصصی امور اجتماعی، توانبخشی و توسعه‌ پیشگیری برای دریافت خدمات مورد نظر خود به موسسه‌های غیر دولتی و کلینیک‌های مددکاری و یا سایر اماکن طرف قرارداد با بهزیستی مراجعه می‌کردند اما با راه‌اندازی "مراکز مثبت زندگی" ۲۲ خدمت سطح ۱ به طور متمرکز در یک مکان که محل تراکم و تمرکز مددجویان است، ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از رویکردهای مراکز مثبت زندگی برنامه مبتنی بر سطح‌بندی خدمات و نظام ارجاع است طوریکه خدمات از مدل فعلی غیرفعال به مدل جدید فعال اصلاح شده و به جای پرونده مددجو، پرونده خانوار مددجو تشکیل می‌شود که در این مدل، نه تنها به شخص مددجو بلکه به خانواه وی و تمام افراد جامعه پیرامونی خدمات ارائه می‌شود.

هوشیار اضافه کرد: مراکز مثبت زندگی ثمره گام دوم انقلاب در راستای حوزه رفاه اجتماعی برای خدمات رسانی به جامعه هدف است. 

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان بوشهر تاکید کرد: خدمات مراکز مثبت زندگی مبتنی بر بستر فناوری اطلاعات است که ضمن افزایش در سرعت، صحت و دقت داده‌ها، خدمات ارائه شده به تمامی افراد یک خانوار به صورت یکجا ثبت شده و قابل مشاهده و دسترسی بوده طوریکه تجمیع، تحلیل و ارائه داده‌های موجود در این داشبورد مدیریتی، به سهولت و سادگی قابل انجام است.

وی یادآور شد: در مرحله نخست ۳۳ مرکز مثبت زندگی در استان بوشهر قرار است به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهوری راه‌اندازی و هشت مرکز دیگر نیز به این شمار اضافه شود.

هوشیار اظهار کرد: با راه‌اندازی این مراکز انتظار می‌رود ۲۰۰ نیروی کارشناس و مددکار برای ارائه خدمات تخصصی سطح ۱ به مددجویان مشغول به کار شوند.

وی گفت: مراکز مثبت زندگی به طور کامل از سوی بخش غیر دولتی و با نظارت سازمان بهزیستی اداره می‌شوند و نقشی مهم در کاهش مراجعه‌ها، زمان، دسترسی به خدمات ویژه و در نهایت دریافت خدمات بیشتر و با کیفیت را خواهد داشت.

برچسب‌ها بوشهر افتتاح طرح مراکز مثبت زندگی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر افتتاح طرح مراکز مثبت زندگی بوشهر افتتاح طرح مراکز مثبت زندگی دهه فجر اخبار کنکور مراکز مثبت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران