Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:09:42 GMT

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در لرستان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۶۱۳۴

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در لرستان مشخص شد

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدلطف‌اله حیات الغیب روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در تمام شهرهای لرستان از ساعت ۱۰ آغاز خواهد شد.

وی افزود: مسیرهای حرکت خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۹۹ در خرم‌آباد از میدان ۲۲ بهمن آغاز می شود و  در مسیر خیابان انقلاب به مصلی‌الغدیر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سخنران این مراسم سرلشکر رحیم صفوی، مشاور عالی‌ مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام حیات الغیب ادامه داد: در بروجرد راهپیمایی از میدان تختی به سمت میدان شهدا، میدان قیام  ادامه دارد، سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام‌جمعه شهرستان بروجرد است.

وی اضافه کرد: در دورود مسیر راهپیمایی از چهار راه محمدی و میدان ولایت طی می شود و سخنران حجت‌الاسلام حسینی نوری، امام‌جمعه شهرستان دورود است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در ازنا راهپیمایان مسیرهای میدان شهیدصادقی _ میدان ولیعصر(عج) را عبور می کنند و سخنران حجت‌الاسلام سپهوند، امام‌جمعه شهرستان ازنا است.

وی افزود: در الیگودرز مسیر راهپیمایی میدان آزادگان _ میدان امام حسین(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سرلک، امام‌جمعه شهرستان الیگودرز در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: در پلدختر میدان بسیج _ بلوار امام(ره) _ خیابان سردار سلیمانی _ میدان شهید بهشتی و سخنران حجت‌الاسلام موسوی، امام‌جمعه شهرستان پلدختر است.

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: در کوهدشت مسجد صاحب الزمان(عج) _ میدان شهدا_ میدان امام(ره) _ چهارراه الله‌اکبر و سخنران حجت‌الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهرستان کوهدشت و در الشتر مسیر 
بریدگی روستای آهنگران _ گلزار شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی، امام‌جمعه شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در نورآباد پارک علی‌آباد _ میدان بسیج _ میدان امام(ره) و سخنران حجت‌الاسلام خانی، امام‌جمعه نورآباد و در چگنی مسیر سپاه شهرستان _ میدان فردوسی
و سخنران حجت‌الاسلام حافظی، امام‌جمعه شهرستان چگنی و در رومشگان مصلی نماز جمعه _ میدان امام(ره) _ خیابان شهید رجایی و سخنران حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا، امام‌جمعه شهرستان رومشگان است.

برچسب‌ها راهپیمایی ۲۲ بهمن لرستان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهپیمایی ۲۲ بهمن لرستان دهه فجر راهپیمایی ۲۲ بهمن لرستان دهه فجر اخبار کنکور امام جمعه شهرستان حجت الاسلام میدان امام امام ره ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: مسوولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و فرد موردنظر در پست های مختلف باید با تلاش بسیار در امر خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.
وی گفت: زیویار تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.
امام جمعه خرم آباد با آرزوی موفقیت برای شفقت به عنوان استاندار جدید ادامه داد: لرستان دارای ظرفیت های بیشماری در تمامی حوزه های مختلف است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده است.
وی یادآور شد: لرستان از مشکلات بیشماری رنج می‌برد و باتوجه به ظرفیت های بیشمار باید بیکاری برطرف و اشتغالزایی شکوفا شود.
امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: استاندار جدید در مقطع حساسی مسوولیت لرستان را برعهده گرفت و با ارتباط با وزیر کشور باید به صورت ویژه به مشکلات لرستان رسیدگی کند، در غیر اینصورت باید در انتظار معارفه جدید باشیم.
وی ادامه داد: نگاه دولت به استان لرستان باید تغییر کند، چراکه بسیاری از پروژه های نیمه تمام همچنان وضعیت نامعلوم دارند ، بسیاری از صنایع در این استان وجود دارد که گره های آن به دست مرکزنشینان برطرف می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: دولت باید به قول هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند و انتظار داریم مسایل مختلف مطرح شود، چراکه بارها به سران سه قوه نامه نگاری کردیم تا مشکلات را بیان کنیم.
حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: مردم این استان بسیار شریف و ولایت مدار و شایسته خدمت هستند و امیدواریم پس از مدت‌ها خبرهای خوش اطلاع رسانی شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد