Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب یزد نوشت: واکنش دو نماینده مجلس ـ توانگر و شجاعی ـ در کنار حملات طیف موسوم به حامیان قالیباف به وزیر ارتباطات که در زنجان تنها در یک جمله اشاره کرده بود به بحث استقلال در قبال کاخ سفید و کاخ کرملین، حکایت از آن دارد که همچنان «محمدجواد آذری جهرمی» در مظان کاندیداتوری برای ریاست جمهوری 1400 قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات ، به جمله ای از امام استناد کرده بود که سیاست خارجی جمهوری اسلامی را بر پایه "نه شرقی نه غربی" بنا نهاده بود.

مجتبی توانگر که برخی رسانه‌های اصولگرا در مقام نقد از سخنگوی قالیباف شدنِ وی در برخی موارد از جمله همین سفر اخیر رئیس مجلس به روسیه، به او تاخته بودند در توئیتی می‌نویسد:«آقای آذری جهرمی شما مهندس مخابرات هستید و وزیر ارتباطات؛‌ای کاش یاد بگیرید در حوزه تخصصی خودتان حرف بزنید و در سیاست خارجی ورود نکنید چون مثل امروز حرف ناپخته می‌زنید و هزینه می‌تراشید! سکان‌دار سیاست‌خارجی رهبری است که دقیقا سیاست نه شرقی نه غربی امام را پیش ‌می‌برد» اگرچه ایراد توانگر در نگاه نخست وارد است اما وقتی همه و در تمامی ابعاد، اظهار نظر سیاسی می‌کنند نمی‌توان به وزیر کابینه تاخت و او را نواخت که چرا اظهار نظر سیاسی آن هم در حوزه سیاست خارجه کرده ای!
دیگر نماینده‌ای که نه تنها به آذری جهرمی تاخته، بلکه تهدید کرده اگر عذرخواهی نکند او را به مجلس خواهد کشانید؛ حسن شجاعی نماینده ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس است. این نماینده ی مجلس در توئیترِ همچنان فیلتر(!) می‌نویسد:«در خامی این جوان همین بس که فرق شرق و غرب جغرافیایی و ایدئولوژیک را نمی‌داند. اگر عذرخواهی نکند او را به مجلس می‌کشانیم.»

با مداقه در متن توئیت نماینده ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس متوجه یک مسئله می‌شویم، مسئله‌ای که خیلی‌ها بدین قسمت ماجرا با تاکید بیشتری پرداخته بودند و آن همزمانی سخنان مثلاً انتخاباتی آذری جهرمی در زنجان و سفر قالیباف که گویا حامل پیامی از سوی رهبر انقلاب برای ولادیمیر پوتین است، این همزمانی حتی اگر وجهِ انتخاباتی اظهار نظر وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات را نیز مهم ندانیم از نظر عده‌ای غیر قابل اغماض خواهد بود. این روزها که سفر محمدباقر قالیباف به مسکو دستاویز حمله ی دو سوی ماجرا به آن شده است جرقه‌ای کوچک لازم بود تا همه ی به اصطلاح«دق دلی ها» و همه ی «کاسه کوزه ها» بر سر محمدجواد آذری جهرمی بشکند و خالی شود.
/خبر آنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر ارتباطات آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به اظهارات اخیر مالک شریعتی، نماینده مجلس که در دفاع از علیرضا زاکانی در ماجرای قرارداد او با چینی ها، به جهرمی حمله کرده بود واکنش نشان داد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که آذری جهرمی ابتدا در کانال تلگرامی خود نوشته بود: «اگر گفتید محصول نهایی شرکت ساختمان سازی چیست؟ آفرین، اتوبوس برقی!»

در واکنش به این پست، مالک شریعتی به آذری جهرمی حمله ور شد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شرایط تحریم نفت، شرکت تراستی با تایید کمیته ضدتحریم دبیرخانه شعام، تامین کننده منابع ارزی در قرارداد واردات کالا‌های اساسی، دارو و سایر نیاز‌ها از جمله واگن اتوبوس و ... می‌شود. مصوبه کمیته مذکور "سرّی"، افشایش خیانت و مطالبه شفاف شدنش حماقت است. موضع این طناز امنیتی کدام است؟

آذری جهرمی هم در واکنش به این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بابک زنجانی هم یک تراستی بود… کینه‌ی امثال آقای شریعتی از امنیتی‌ها قابل درک است، اما یک جمله در بسته عرض میکنم و میگذرم تا نگران آبرویشان نباشند، امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند که برای توجیه عملکرد اربابشان در شهرداری، دست به افشای وجود مصوبه‌ای سرّی در شورای عالی امنیت ملی بزنند.

دیگر خبرها

  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!