Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@23:02:28 GMT

حریف شهیدقندی یزد در مرحله سوم جام حذفی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۶۲۱۵

حریف شهیدقندی یزد در مرحله سوم جام حذفی مشخص شد

با برگزاری مراسم قرعه‌کشی، تیم خیبر خرم‌آباد به عنوان حریف بعدی تیم شهیدقندی یزد در مرحله سوم جام حذفی کشور معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مراسم قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) با حضور ۱۳ تیم از لیگ یک و ۱۴ تیم صعود کرده از مرحله قبلی به‌صورت آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته، تیم شهید قندی یزد که در دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد با تیم لیگ یکی خیبر خرم‌آباد و استان لرستان دیدار خواهد کرد.

تیم فوتبال شهیدقندی یزد در مرحله دوم این رقابت‌ها در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف تیم پادما یدک اصفهان رفت و در پایان موفق شد تا این تا را پنج گل شکست دهد که کیوان صالحی، مهدی دهقان، میلاد محسن زاده، مهران مستأجران و مرتضی حیدری گلزنان تیم شهیدقندی در این دیدار بودند.

همچنین شهیدقندی در دیدار با خیبر خرم‌آباد میلاد محسن زاده را به علت دریافت کارت قرمز در مقابل تیم پادما یدک اصفهان به همراه نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی

صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام جهانی که خودشان میزبان هستند باعث برگزاری دیدارهای حذفی برای انتخاب تیم پنجم شد تا اینگونه شانسی مجدد به تیم های حذف شده در مرحله قبلی برای تلاش در مسیر رفتن به جام جهانی داده شود.

در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افعانستان از ساعت ۱۰:۳۰ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به مصاف عراق رفت که با پیروزی پنج بر سه به سود افغان‌ها همراه بود.

دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ بین تیم‌های ویتنام و قرقیزستان برگزار شد که با پیروزی سه بر دو قرقیزها همراه شد.

بنابراین تیم های افعانستان و قرقیزستان برای انتخاب پنجمین تیم قاره کهن به جصاف هم خواهند رفت.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!