Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی با اشاره به درخواست باشگاه فرهنگی- ورزشی تراکتور برای واگذاری مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز به آن اعلام کرد مذاکرات لازم بین ما و مسوولان باشگاه در این ارتباط انجام شده و منتظر ارایه نظرات کارشناسی برای برداشتن گام‌های بعدی هستیم.

ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در خصوص آخرین وضعیت ورشگاه یادگار امام تبریز صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، بهتاج در ابتدا گفت: 

در جلسه ای که آقای سیاح، مدیرعامل باشگاه تراکتور با بنده داشت، این خواسته باشگاه را مطرح کرد که ما انجام آن را موکول به ارایه نظرات کارشناسی کردیم.

وی اظهار کرد:

امیدوارم با مشخص شدن جزییات خواسته باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتور مبنی بر اینکه چه بخش هایی از مجموعه ورزشی یادگار امام را می خواهند در اختیار بگیرند، شناسایی موانع موجود و رفع آنها، قرارداد لازم در این خصوص بین طرفین منعقد شود.

بهتاج ادامه داد: 

همچنین قرار شده است به  نفر اول مسابقات المپیک که گردن آویز طلا کسب کند سه میلیارد ریال، برای نفر دوم  ۲ میلیارد ریال و نفر سوم المپیک نیز یک میلیارد ریال جایزه پرداخت شود.

وی با اعلام این خبر که این حمایت های مالی از ورزشکاران تنها معطوف به مسابقات المپیک نخواهد بود، افزود:

سعی کرده ایم این حمایت ها در مسابقات آسیایی و جهانی نیز ادامه دار باشد. 

بهتاج با اشاره به اینکه تا به الان سهمیه میر هاشم حسینی در تکواندو و میلاد وزیری در تیراندازی با کمان مسابقات المیک ۲۰۲۲  قطعی شده است، گفت:

قول می دهم از بین پرویز هادی در کشتی، فرزاد ارسباران باهر در شمشیربازی، مهدی پیرجهان و سجاد هاشمی در دوو میدانی حتما ۲ سهمیه المپیک نیز کسب خواهیم کرد.

وی درباره برنامه های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود:

با شروع شرایط کرونایی در کشور و همچنین استان آذربایجان شرقی سعی کردیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و همراهی ورزشکاران، فعالیت های ورزشی خودمان را دنبال کنیم و نگذاشتیم این ذهنیت بوجود آید که با ورود کویید ۱۹ فعالیت های ورزشی به صفر می رسد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی یادآوری کرد:

با راه اندازی کمپین هایی مثل «در خانه می مانیم و ورزش می کنیم»، برنامه های ورزش مجازی و حتی آنلاین را دنبال کردیم و این فعالیت ها بیشتر از طریق هیات ورزش های همگانی و دیگر هیات های ورزشی پیگیری شد؛ در جلسه ای که با کادر هیات ورزش های همگانی استان داشتیم، تمامی کمیته های این هیات، گزارش های خود را ارائه دادند که نشانگر موفق بودن برنامه های ورزشی و اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان بود و تلاش خواهیم کرد این حمایت ها را ادامه دهیم.

بهتاج عنوان کرد:

با توجه به بخشنامه های ستاد ملی کرونا ورزش های پر برخورد مثل کشتی و حتی استخرها در سراسر کشور تعطیل شد، اما دیگر رشته های ورزشی به نسبت شرایط موجود فعال بوده و در تمامی ۲۱ شهرستان  آذربایجان شرقی خدمات رسانی انجام دادیم.

وی در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی در آذربایجان شرقی با وجود ویروس کرونا اظهار کرد:

اخیرا مسابقات سه گانه قهرمانی کشوری، قهرمانی دوچرخه سواری و مسابقات لیگ دوچرخه سواری در استان برگزار شد که این میزبانی نشان از نهایت فعالیت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در رشته هایی دارد که شرایط کرونایی اجازه انجام آنها را می دهد. 

بهتاج با اشاره به فعالیت دوباره استخرها اظهار کرد:

طبق دستور عمل های ستاد ملی کرونا و وزارت ورزش و جوانان فعالیت استخرها در شهرهایی که وضعیت کرونا در آنها به رنگ آبی است، با رعایت پروتکل های بهداشتی و سقف تعداد مراجعین، بلامانع می باشد که ما این دستور العمل را به ستاد کرونا در استان ارجاع دادیم که بعد از کسب مجوز و به شرط فراهم بودن شرایط اجرایی خواهد شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پاسخ به این سوال که چه طرح هایی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز پیگیری می شود، گفت:

از آنجایی که یادگار امام یک مجموعه ورزشی می باشد، متاسفانه تا به حال نتوانسته ایم با هزینه دولتی این ورزشگاه را تکمیل کنیم و در این راه به حمایت بخش خصوصی نیازمند هستیم.

وی اضافه کرد:

خوشبختانه بعد از  ۲۵ سال توانستیم سند تک برگ ورزشگاه را بدست آوریم که به دنبال آن با حمایت وزارت ورزش و جوانان و هیات دولت مصوبه واگذاری آن به بخش خصوصی نیز کسب شد؛ به تازگی نیز با اعلام آمادگی بخش خصوصی برای توسعه ورزش تنیس، تاییدیه ساخت ۱۰ زمین تنیس استاندارد و یک زمین مسابقه استاندارد بین المللی در ورزشگاه یادگار امام(ره) از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی کسب شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی در خصوص حضور خبرنگاران در نشست های خبری قبل و بعد و همچنین حین بازی های لیگ برتر فوتبال به وزارت ورزش و جوانان ارائه کردید، گفت:

 به دلیل نبود ساز و کار  لازم برای انجام تست کرونای خبرنگاران در هر بار ورود آنان به ورزشگاه، مجوز حضور خبرنگاران ورزشی در سراسر کشور داده نشده است، ولی امیدواریم با تبدیل وضعیت کرونای شهرها از زرد به آبی، مسئولین امر با درخواست و پیشنهاد این اداره موافقت کنند تا میزبان خوبی برای اهالی قلم در ورزشگاه های برگزار کننده مسابقات فوتبال باشیم.

بهتاج با اشاره به حمایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از ورزشکاران حرفه ای استان یادآور شد:

در این راستا آقایان میلاد وزیری و میرهاشم حسینی از روزی که مجوز حضور در مسابقات المپیک را کسب کردند، حقوق ماهانه دریافت می کنند؛ همچنین با همکاری و حمایت شورای شهر تبریز قرار بر این شد که برای اولین بار در تاریخ ورزش استان به ورزشکارانی که مجوز حضور در مسابقات المپیک را به دست آورند، ۸۰۰ میلیون ریال جایزه پرداخت شود.

اخبار داغ 

پژمان جمشیدی برنده سیمرغ بلورین اخلاق شد! دستور رییس قوه قضاییه به دادستان علیه رییس هیات مدیره استقلال تتوی بدن خانم پرستار تهرانی آخر خط بود / خانه مجردی الهام دور از چشم شوهرش! آناشید حسینی چادر را کنار گذاشت / عکس تولد عروس سابق سفیر ایران روی کین: اگر نمی خواهید با منچستر قهرمان شوید به یک تیم میانه جدولی بروید داستان اولتراها؛ اهلاوی، گروه طرفداران الاهلی مصر؛ ردی از خون بر تاریخی که با افتخار آغاز شد و به انقلاب رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مسابقات المپیک یادگار امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز