Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ قاسم رضایی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان کرمان در جمع اصحاب رسانه افزود: اقدامات انجام شده در راستای مقابله با اراذل و اوباش به نحوی بود که بسیاری از این افراد درس گرفته اند و دیگر به سمت اقدامات رذل نمی روند و مردم نیز از اقدامات انجام شده نیروی انتظامی در این زمینه رضایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار مهربانی با مردم و مدیریت اجتماعی توام با مهربانی و عطوفت، با اراذل به صورت مقتدرانه برخورد جدی و قانونی دارد.

جانشین فرمانده ناجا اظهارداشت: اینکه برخی افراد ندانسته اظهارنظرهایی می کنند، مانعی برای کار نیروی انتظامی در زمینه مقابله با اراذل و اوباش نیست و این نیرو به صورت مقتدرانه وظایف ذاتی خود را دنبال می کند.

سردار سرتیپ رضایی تصریح کرد: اگر نیروی انتظامی در زمانی به صحنه برسد که اراذل و اوباش قمه و قداره در دست دارند، مکلف است کاری را انجام دهد که قمه و قداره از دست او بیفتد و اگر زمانی به صحنه برسد که تسلیم شده است، باید برخورد مناسب دیگر را انجام دهد.

وی با تاکید بر این مطلب که ماموران نیروی انتظامی تکیه گاه آرامش مردم و جامعه هستند، اظهارداشت: ترحم بر اراذل و اوباش جفا بر جامعه است.

جانشین فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود هماهنگی، همدلی و همراهی بین نیروی انتظامی استان کرمان با اعضای شورای تامین و دستگاه قضایی را مورد تقدیر قرار داد و گفت: نیروی انتظامی استان کرمان با همکاری مردم فهیم، خردمند و شهید پرور این استان، عملکرد بسیار خوبی داشته است.

سردار سرتیپ رضایی افزود: بخشی از امنیت امروز کشور و استان کرمان مرهون همکاری نیروی انتظامی و حمایت های مردم شریف ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه جنوب شرق کشور به دلیل هم مرزی با برخی کشورهای همسایه با چالش هایی روبرو است، افزود: در ۱۱ ماهه سال جاری ۱۵۰ تن مواد مخدر در استان کرمان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

سردار سرتیپ رضایی ضمن اشاره به کشف ۹۴۰ تن مواد مخدر در سطح کشور طی ۱۱ ماهه سال جاری، ادامه داد: در این مدت بیش از ۲ هزار قبضه سلاح غیرمجاز نیز کشف شده است.

وی تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان کرمان با مدیریت دلسوزانه و نگاه انقلابی خود اقدامات خوبی را در زمینه مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز را انجام داده است.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه از نمایشگاه فرماندهی انتظامی استان کرمان بازدید و سه عنوان کتاب متعلق به معاونت اجتماعی نیروی انتظامی را رونمایی کرد.

برچسب‌ها کرمان اراذل و اوباش نیروی انتظامی کرمان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان اراذل و اوباش نیروی انتظامی کرمان کرمان اراذل و اوباش نیروی انتظامی کرمان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور انتظامی استان کرمان نیروی انتظامی اراذل و اوباش سردار سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار