Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های یوونتوس و اینتر امشب در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف هم می‌روند. مسابقه ای که به دربی ایتالیا معروف است.

دیدار رفت ۲ تیم در میلان با پیروزی ۲ بر یک بانوی پیر به پایان رسید و شاگردان پیرلو در یک قدمی فینال قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یووه در دیدار قبلی توانست با درخشش رونالدو انتقام شکست در سری آ را از شاگردان کونته بگیرد و تک گل نراتزوری را هم در آن دیدار لوتارو مارتینز به ثمر رساند. در آن مسابقه اینتر ۲ ستاره تیمش، لوکاکو و اشرف حکیمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و در دیدار امشب می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. ۲ بازیکنی که قطعا قدرت بیشتری به افعی‌های شهر میلان می‌بخشند.  

البته یوونتوس در این مسابقه چند بازیکن اصلیش را در اختیار ندارد؛ به جز دیبالا که بیش از یک ماه است که دچار مصدومیت شده است و احتمالا از بازی بعدی یووه در اختیار پیرلو خواهد بود، لئوناردو بونوچی و آرتور ملو هم دیگر مصدومان تیم هستند که این مسابقه را از دست داده‌اند. ظاهرا آلوارو موراتا هم دچار مصدومیت جزئی شده است و در بازی امشب در ترکیب اصلی راه راه پوشان تورینی جایی ندارد.

یوونتوس پیرلو پس از نتایج نه چندان خوب در ابتدای فصل، حال توانسته است سبک تیمی خودش را پیدا کند و به قدرت قبلی بازگردد. آن‌ها از ۱۰ مسابقه اخیر خود، ۹ پیروزی کسب کرده‌اند و تنها شکستشان مقابل همین تیم اینتر در سری آ بوده است. اینتر نیز در ۸ دیدار قبلی خود فقط یک باخت را تجربه کرده است که آن هم مقابل یوونتوس در دور رفت نیمه نهایی جام حذفی بود.  

۲ تیم در رقابت‌های سری آ نیز پس از سال‌ها دوباره رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی دارند. اتفاقی که مدت‌ها بود رخ نمی‌داد و حال تیم های میلانی می‌خواهند بر سلطه بیانکونری بر لیگ کالچو خاتمه دهند. هر ۲ در جدول سری آ پشت سر میلان قرار دارند و اینتر در رتبه دوم و یووه سوم است.

یوونتوس تاکنون ۱۳ بار قهرمان جام حذفی ایتالیا شده؛ در حالی که اینتر ۷ بار فاتح این جام شده است.

قطعا آنتونیو کونته سرمربی اینتر دوست ندارد با شکست مقابل تیم سابقش از دور رقابت‌ها حذف شود. آن هم در حالی که پیشتر از لیگ قهرمانان اروپا نیز حذف شده بود و در صورت حذف از کوپا ایتالیا، فقط باید برای قهرمانی در سری آ بجنگد تا مربی‌ ناکام در اینتر لقب نگیرد. 

پیرلو هم که ۳ فصل در تیم یوونتوس شاگرد آنتونیو کونته بود و او را یکی از الگو‌های مربیگری اش لقب داده بود، می‌خواهد مچ استادش را بخواباند و مقابل تیمی که سال‌های ابتدایی و فوتبالش را در آن جا سپری کرده است، پیروز شود.

ترکیب احتمالی یوونتوس:

بوفون، دلیخت، دمیرال، کوادرادو، ساندرو، ربیوت، آرتور ملو، مک کنی، برناردسکی، کولوسفسکی و رونالدو.

ترکیب احتمالی اینتر: 

هندانوویچ، اشکرینیار، دی فرای، باستونی، ویدال، بروزوویچ، بارلا، حکیمی، یانگ، مارتینز و لوکاکو.

بیشتر بخوانید

اینتر یک _ یوونتوس ۲/ انتقام از افعی ها و یک گام تا فینال با درخشش رونالدو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش جام حذفی ایتالیا یوونتوس اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو

بونجورنو شاید تورینو را در تابستان 2024 ترک کند

طرفداری | تعداد تیم های علاقه مند به جذب الساندرو بونجورنو، مدافع ایتالیایی تورینو افزایش یافته است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ناپولی تحرکاتی برای جذب الساندرو بونجورنو داشته اما اینتر نیز نام او را در صدر فهرست گزینه های تقویت خط دفاعی تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی قرار داده است. یوونتوس هم وضعیت این مدافع 24 ساله را زیرنظر خواهد داشت و در صورت جدایی یکی از مدافعانش برای خرید او اقدام خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟