Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@16:39:47 GMT

۴۸ پروژه در فسا افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۶۳۱۷

۴۸ پروژه در فسا افتتاح شد

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ۴۸ پروژه عمرانی، رفاهی، خدماتی، کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.

حسین آرگیو، سه شنبه  در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای شورابه، صالح‌آباد و شیدانک با اعتبار ۸ میلیارد تومان، افتتاح دامپروری (دام سبک ) روستای عباس آباد با اعتبار ۲ میلیارد تومان،  آبرسانی به روستاهای اکبرآباد و حسین آباد با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از جمله این طرح ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بهره برداری از ۲۵ واحد پنل خورشیدی خانگی به منظور در آمدزایی خانواده های مددجویان کمیته امداد با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، طرح آبیاری نواری در بخشی از اراضی روستای خورنگان با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان با حمایت جهاد کشاورزی ونخستین کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت سالانه ۶ هزار و ۲۵۰ تن از دیگر پروژه ها و طرحهایی هستند که در دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان فسا به بهره برداری رسیدند.

فرماندار فسا گفت: علیرغم محدودیت های مالی دولت  ، اعتبارات جذب شده در سطح شهرستان فسا بسیار حائز اهمیت و چشمگیر است که می‌توان آن را به عنوان نگاه ویژه دولت به نقاط محروم شهرستان قلمداد کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان فسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس