Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@19:17:25 GMT

طرح های قرض الحسنه در اولویت بانک سینا

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۶۴۲۲

طرح های قرض الحسنه در اولویت بانک سینا

 امتداد - مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان مازندران بر لزوم اولویت دهی به طرح های قرض الحسنه تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر ایمانی با بیان آنکه قرض الحسنه در مکتب اسلام جایگاه خاصی دارد، گفت: بر اساس شأن و منزلتی که اسلام برای قرض الحسنه قائل است، ما باید تلاش های جدی تری را در جهت ترویج این سنت حسنه صورت دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا طرح های تسهیلاتی قرض الحسنه متعددی در بانک به اجرا گذاشته شده که فرصت مناسبی برای تحقق این هدف مهم است.
وی در ادامه گفت: خوشبختانه بانک ‌سینا به لحاظ اجرای سیاست های معتدلانه و پرهیز از ورود به مسابقه نرخ سود بانکی به خوبی ترکیب منابع را مدیریت و در جهت کاهش قیمت تمام شده پول حرکت کرده که لازم است توجه بیشتری را به این مقوله نیز شاهد باشیم.
مدیرعامل بانک سینا از جمله متغیرهای تاثیرگذار بر عملکرد بانک را تعیین تکلیف پرونده‌های مطالباتی دانست و افزود: با پیگیری و وصول مطالبات بانک، بخش قابل توجهی از منابع زیان رسان بانک شناسایی و به محلی برای سودآوری مبدل می شود که البته خوشبختانه میانگین بانک سینا در این بخش در حد معقولی نسبت به متوسط نظام بانکی است.
دکتر ایمانی همچنین با اشاره به روزهای پایانی سال، تلاش در جهت تامین نیازهای بانکی مشتریان عزیز با تاکید بر ترغیب آنان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به دلیل وجود خطر کرونا را مورد تاکید قرار داد.
گفتنی است در این سفر که معاونین شعب و مناطق و سرمایه های انسانی، مدیران امور بانکداری اسلامی و منطقه مازندران نیز حضور داشتند، از شعب ۱۷شهریور و باجه آمل، نور، امام خمینی(ره) و شریعتی بابل، بابلسر و جویبار بازدید کردند. مدیرعامل بانک سینا در این دیدار ضمن گفتگو با کارکنان و قدردانی از تلاش ها و زحمات آنها دستورات لازم را در جهت پیشبرد امور صادر کرد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی از تولیدات مرکز فیلم جوان سوره، به سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن کاریبتونز (Caribetoons International Aanimation Festival) کلمبیا راه یافت.

این جشنواره از ۱۶ تا ۱۸ می ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر سانتا مارتا ی کشور کلمبیا برگزار می‌شود.

همزمان با اولین حضور بین‌المللی «آوای ابرها»، از پوستر بین‌المللی این اثر که طراحی آن برعهده سینا رعیت‌دوست بوده است، رونمایی شد. 

هدف جشنواره کاریبتونز، تشویق ساخت انیمیشن‌های سمعی و بصری و همچنین ارایه سناریوهایی‌ست که در آن شیوه‌های دیجیتالی توسعه یافته به کار برده شده است. همچنین این رویداد استعدادهایی را که در این حرفه در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی مطرح می‌شوند، شناسایی می‌کند. 

در خلاصه داستان «آوای ابرها» که روایتی از دل بمباران‌های متعدد بر سر کودکان غزه دارد و با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده، آمده است: کودکان فلسطینی نمی‌میرند، آنها برای مدت کوتاهی به جایی میان ابرها سفر می‌کنند...

دیگر عوامل این اثر عبارتند از؛ مدیر هنری: محمد لطفعلی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، موسیقی: امید روشن‌بین، تدوین، انیمیشن و کامپوزیت: سینا پورجلال، مهدی خماریان، طراح گرافیک: سینا رعیت‌دوست، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی و محصول: مرکز فیلم جوان سوره.

پخش بین‌المللی این انیمیشن کوتاه برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • (ویدیو) گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم توسط سینا اسدبیگی
  • گل تماشایی سینا اسدبیگی به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-3 پرسپولیس)
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • نشستی دربارۀ ابن‌سینا و مکتب فلسفی اصفهان