Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین وبینار ملی دانش افزایی مربیان کشتی کشور با حضور بیش از 1300 مربی دیروز (دوشنبه) در محل انستیتو کشتی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، وبینار مرحله اول دانش افزایی مربیان سراسر کشور بعداز ظهر دیروز به مدت 6 ساعت و با حضور 1332 شرکت کننده به صورت آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای این وبینار با اشاره به نقش پررنگ مربیان در کشتی کشور گفت: نحوه آموزش مربیان کشتی کشور باید یکسان و همسان سازی شود و آموزش به  کشتی گیران به صورت صحیح و اصولی انجام پذیرد.   وی افزود: برنامه های متنوعی را برای مربیان کشتی کشور داریم و ابتدا باید مربیان فعال و غیر فعال شناسایی شوند تا بتوانیم برنامه های خود را اجرایی کنیم. مهمترین عامل در بحث فنی مربیان هستند و مربیان باشگاه بدانند که شخصا برای آن ها بسیار احترام قائلم چراکه آن ها قهرمانان جهان و المپیک را تربیت می کنند.   وی ادامه داد: مربیان باشگاه ها خط قرمز من هستند و حتما در اعزام ها به رقابت های برون مرزی آن ها را می بینیم و دیدمان به مربیان باشگاه ها مثبت است و حمایت کامل خود را از آن ها اعلام می کنم.   دبیر اظهار داشت: انستیتو کشتی نباید به دنبال درآمدزایی از مربیان باشد و باید خدمات کاملی به مربیان بدهد و مربیان بدانند که همه صد در صد کشتی را نمی دانند و به طور مثال اگر مباحث فنی در کشتی را 100 بدانیم شاید بنده در آن 5 باشم. پس سعی و تلاش خود را بر این بگذارید که هر روز بر دانش خود بیافزایید چراکه اگر این اتفاق مبارک بیافتد قطعا کشتی ایران رشد خواهد کرد.   در ادامه این وبینار کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی در مورد اصول مربیگری و علم تمرین برای نفرات شرکت کننده توضیحاتی را ارائه داد.   همچنین با حضور مدرستان انستیتو کشتی در مورد تغذیه ورزشی و روانشناسی در ورزش برای حاضران مباحثی مطرح شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مربیان باشگاه انستیتو کشتی مربیان کشتی کشتی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر