Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آیین اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان در استان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ این تعداد جهیزیه  به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیریت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج یاسوج ، قراراگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران و بنیاد علوی در مراسمی با حضور آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان ، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح  و سرهنگ مثنوی جانشین سپاه فتح  به زوج های جوان استان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: دومین سری اهدای جهیزیه به زوج های جوان امروز در استان توزیع خواهد شد و تلاش می شود تا پایان سال 400 سری جهزیه دیگر نیز بین زوج های جوان در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار  استان توزیع شود.

سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی  با اشاره به اینکه در هفته بسیج امسال 715 سری جهیزیه بین زوج های جوان در استان توزیع شد، افزود: توزیع جهیزیه  بین زوج های جوان در سطحاستان  با هدف تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان صورت می گیرد.

وی بیان کرد: در سفر سال گذشته فرمانده کل سپاه پاسداران به استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های بسیار خوبی در حوزه های مختلف از جمله آبرسانی به مناطق محروم در بخش شرب و کشاورزی, کمک به زوج های جوان, کمک به مساجد,  توسعه زیر ساخت های فرهنگی ، توجه به دهستان های با محرومیت 8 و 9 و ...  به تصویب رسید.

مثنوی گریزی هم به توزیع کمک های مومنانه زد و گفت: در ایام کرونا 110 هزار بسته معیشتی و فرهنگی در سطح استان توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: در دوران ستم شاهی ملت ایران تحقیر می شد اما امروز به برکت نظام اسلامی ملت ایران عزت یافته است.

 آیت الله سید نصیر حسینی افزود:  اگر استکبار در گذشته حکومتی را ساقط می کرد امروز دیگر این توان را ندارد و استکبار و آمریکا ذلیل شده اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در مقابل ملت ایران زانو زده اند افزود: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست و هیمنه پوشالی اش فرو ریخته است .

حسینی در ادامه  ضمن تقدیر از سپاه و نهادهایی که در امر اهدای جهیزیه نقش دارند گفت: اهدای جهیزیه یک کار ارزشمند است و ازدواج یک پیوند الهی است که باید در جامعه اسلامی رونق پیدا کند.

وی به آثار و برکات ازدواج در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: در سایه  ازدواج برکات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، و سیاسی برای کشور اتفاق می افتد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آئین اهدای استان کهگیلویه و بویراحمد زوج های جوان زوج های جوان استان توزیع سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس