Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اشاره به کاهش زمان ممنوعیت تردد شبانه در البرزگفت: این ممنوعیت تردد برای کنترل شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ  غلامعلی شرق با اشاره به اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد شبانه خودروها برای کنترل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: برابر اعلام ستاد ملی مبازره با کرونا زمان ممنوعیت تردد شبانه در کشور به مدت یک ساعت کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس این طرح، تردد خودروها در سطح شهرها از ساعت 21 تا 3 صبح ممنوع و تردد هیچ خودرویی در خیابان ها و معابر شهری به جز خودرو های دارای مجوز تردد در معابر مجاز نمی باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با بیان اینکه با رانندگان ناقض این محدودیت برخورد قاطع می شود، اظهار داشت: از همکاری و تعامل شهروندان در رعایت این محدودیت ها تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: شیب نزولی کرونا در البرز ناشی از همدلی مردم و تلاش مسئولان است که به همین منوال باید ادامه پیدا کند و طوری نباشد که مجددا عادی انگاری بیماری در مردم باب شود بنابراین؛ در طرح جامع مقابله با کرونا که از ساعت 9 شب تا 3 صبح اجرایی شده بسیار تاکید شده است و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد .

سرهنگ شرق گفت: امیدواریم شهروندان با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و کاهش ترددها، زنجیره اتصال این بیماری قطع و به حافظان سلامت کمک شود.

وی با هشدار به تعداد معدودی از رانندگان خودروها که برای فرار از جریمه نقض محدودیت‌ها اقدام به مخدوش کردن و تغییر ارکان پلاک خودرو می کنند گفت: این اقدام در قوانین کشور عمل مجرمانه و مستوجب مجازات است.

وی با بیان اینکه پلیس با هرگونه دستکاری، مخدوش کردن و یا پوشاندن پلاک وسایل نقلیه به شدت برخورد می‌کند افزود: اگر راننده‌ای با مخدوش کردن و تغییر ارکان پلاک سعی در دور زدن قوانین داشته باشد، پلیس ضمن توقیف خودرو ، راننده متخلف را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

 رئیس پلیس راهور استان البرز ادامه داد: بر اساس ماده 720 قانون مجازات اسلامی(تغییر و یا الصاق و یا استفاده از پلاک تقلبی) جرم محسوب شده و مرتکب به حبس از6 ماه تا یک سال محکوم می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور البرز محدودیت های کرونایی ممنوعیت تردد خودروها ممنوعیت تردد شبانه استان البرز مخدوش کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده عملیات نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه به طول ۱۵ هزار مترمربع در محور کرج - کندوان محدوده سه راهی کندر توسط راهداری استان البرز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به همین منظور تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر از تاریخ ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6092103

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری