Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، برای نخستین بار در مرکز تشخیصی درمانی قلب بجنورد عمل آنژیوگرافی، بروی سه بیمار با موفقیت انجام پذیرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که شخصا در زمان این عمل های جراحی در این مرکز حضور داشت با اعلام این خبر گفت: امروز 20 بهمن ماه همزمان با دهه فجر انقلاب شاهد انجام اولین آنژیوگرافی در مرکز تشخیصی درمانی قلب بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سید احمد هاشمی با بیان اینکه انجام این پروژه متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا با تاخیر صورت گرفت افزود: خوشبختانه بعد از یک و نیم سالی که از آماده شدن این مرکز می گذرد امروز شاهد این هستیم که متخصصین جراحی قلب و آنژیوگرافی در استان حضور پیدا کردند.

دکتر هاشمی یادآور شد: این مرکز با مشارکت و مدیریت بخش خصوصی و با تعرفه دولتی انشالله فعالیت‌ خود را شروع ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت این مرکز امروز با آنژیوگرافی آغاز شد و ان شالله در یکی دو هفته آینده هم پروژه‌های دیگری مانند جراحی قلب و ... در این مرکز را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز، نیازهای درمانی بیماران قلبی در استان تامین و از اعزام این عزیزان به خارج استان جلوگیری خواهد شد و هزینه های درمانی این بیماران نیز کاهش خواهد یافت.

دکتر هاشمی ادامه داد: با راه اندازی این مرکز دسترسی به خدمات و اقدامات اورژانسی تسهیل شده و می توانیم شاهد این باشیم که مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی در استان کمتر شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قلب عمل آنژیوگرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم