Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:59:07 GMT

همدان در جشنواره زمستانی مجازی غرب کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۷۰۱۸

همدان در جشنواره زمستانی مجازی غرب کشور

علی خاکسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه جشنواره گردشگری با عنوان جشنواره زمستانی با مشارکت استان‌های غرب کشور در فضای مجازی برگزار می‌شود اظهار کرد: همدان شهری چهارفصل است و در هر فصل جذابیت‌های دیدنی دارد اما با توجه به کرونا امسال این  جذابیت‌ها در فضای مجازی معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور همدان در جمع استان‌های غربی برای معرفی جاذبه‌ها ادامه داد: هدف از این جشنواره مجازی زمستانی، معرفی ظرفیت‌های گردشگری منطقه غرب کشور با مشارکت استان‌های همدان، کرمانشاه، کردستان، لرستان و زنجان است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان تصریح کرد: این جشنواره در سه محور معرفی ظرفیت‌های گردشگری، ترویج سفر مسئولانه و برنامه‌ریزی شده و برگزاری مسابقات شناخت جاذبه‌های گردشگری غرب کشور به صورت مجازی است.

وی بیان کرد: اشتراک‌گذاری آنتن شبکه‌های استانی با هدف معرفی جاذبه‌ها، طراحی و ترویج تورهای تلفیقی برنامه‌ریزی شده و مسابقات مجازی شناخت جاذبه‌های گردشگری استان‌ها از مهمترین برنامه‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه نوروز ۱۴۰۰ قرار داریم، معرفی ظرفیت‌های گردشگری، سوغات، صنایع‌دستی، گردشگری و بوم‌گردی استان‌های مشارکت‌کننده مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان نوروز ۱۴۰۰ استان ها جاذبه ها غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی