Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سعید بهشتی‌راد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد حدود ۵۰ هزار بسته در شهرستان کرمانشاه و روستاهای تابعه و مابقی آن در سایر شهرستان‌های استان توزیع شده است که برای جمع‌آوری آنها از کمک خیرین، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و اعتبارات خود سپاه بهره گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص نحوه شناسایی نیازمندان هم گفت: برای رفع محرومیت و کاهش آن بانک اطلاعات کاملی از نیازمندان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج ایجاد شده است که خیلی با دقت زیاد این کار انجام شده است بطوریکه به نظر من چنین بانک اطلاعاتی از نیازمندان در هیچ جای کشور ایجاد نشده است.

این فرمانده سپاه درباره سایر اقدامات سپاه در بحث کرونا هم گفت: هم‌اکنون ۱۱۰ هزار بیمار زمینه‌ای و سالمند داریم که خدمات بهداشتی و معیشتی را برای آنها انجام می‌دهیم و این بخشی از خدمات سپاه و بسییج است که نشان داده در همه بحران‌ها پای کار است و در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بوده است.

سرهنگ بهشتی‌راد، محرومیت‌زدایی را یکی دیگر از برنامه‌های سپاه و بسیج دانست و اظهار داشت: عمده‌ترین خدمات ما در محرومیت‌زدایی بطوریکه امروز در ۶ محله آسیب‌پذیر مانند آقاجان، ده‌پهن و چم‌بشیر خدماتی مانند ساماندهی معابر، آسفالت کوچه‌ها و روشنایی معابر با پیگیری ما انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی را در کنترل و کاهش تعداد مبتلایان کرونا در کرمانشاه بسیار مفید دانست و گفت: باابلاغ این طرح هر خانه تبدیل به یک پایگاه سلامت شد.

بهشتی‌راد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین وزارت بهداشت و سپاه پاسداران و آغاز طرح شهید قاسم سلیمانی در ۲۵ آبان ۹۹ با حضور وزیر بهداشت در کرمانشاه افزود: برآیند این طرح این است که با کمک وزارت بهداشت، سپاه پاسداران و بسیجیان، سایر نهادهای حمایتی و عموم مردم بتوانیم زنجیره انتقال ویروس را قطع کنیم و خوشبختانه شواهد نشان می‌دهد که موفق هم بودیم.

وی در خصوص جزییات اجرای این طرح هم گفت:‌ کمیته‌های مختلفی در این طرح تشکیل شد که همه آنها در سه تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی خلاصه می‌شود.

این فرمانده سپاه ادامه داد: اعضای تیم مراقبتی که وظیفه آن برعهده دانشگاه علوم پزشکی است با مراجعه به درب منازل از افرادی که علایم مشکوک کرونایی دارند تست‌های لازم را می‌گیرند اعضای تیم‌های حمایتی هم نیازهای معیشتی، درمانی و رفاهی خانوارها را برآورده می‌کنند و در نهایت تیم‌های نظارتی هم برحسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت مصوبات ستاد کرونا نظارت کرده و متخلفان را به مراجع ذی‌صلاح معرفی می‌کنند.   

برچسب‌ها ستاد کرونا کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد کرونا کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ستاد کرونا کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد