Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در خصوص دو بازیکن لیگ برتری صادر شد

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پوریا یلی و فرهاد سال ‌افزون بازیکنان تیم شهرداری ارومیه را به دو جلسه محرومیت و جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌ و هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز جمعه ۱۷ بهمن‌ماه با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ‌های شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه در آخرین دیدار هفته بیست‌وهفتم، در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ورامین سه بر دو به پیروزی رسید.

این مسابقه در پایان با حاشیه‌هایی همراه شد و بلافاصله کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات تا تشکیل کمیته انضباطی، پوریا یلی و فرهاد سال‌افزون را از حضور در مسابقات محروم کرد.

نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای بررسی این موضوع، دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه برگزار شد و آرای زیر با استناد به ماده ۳ و بند ۲ ماده ۴ آئین‌نامه انضباطی برای نامبردگان صادر شد: 

پوریا یلی دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در سالن مسابقه و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی

فرهاد سال ‌افزون دو جلسه محرومیت که تا پایان لیگ ۱۳۹۹ به حالت تعلیق درآمده است و دویست میلیون ریال جریمه نقدی

گفتنی است؛ رای صادره در فرجه قانونی قابل تجدید نظر خواهی است.

اخبار داغ 

پژمان جمشیدی برنده سیمرغ بلورین اخلاق شد! دستور رییس قوه قضاییه به دادستان علیه رییس هیات مدیره استقلال تتوی بدن خانم پرستار تهرانی آخر خط بود / خانه مجردی الهام دور از چشم شوهرش! آناشید حسینی چادر را کنار گذاشت / عکس تولد عروس سابق سفیر ایران روی کین: اگر نمی خواهید با منچستر قهرمان شوید به یک تیم میانه جدولی بروید داستان اولتراها؛ اهلاوی، گروه طرفداران الاهلی مصر؛ ردی از خون بر تاریخی که با افتخار آغاز شد و به انقلاب رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون والیبال کمیته انضباطی دو جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

دیگر خبرها

  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی