Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی ناصر، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: حرکت خودروها و موتورسیکلت های شرکت کننده در این راهپیمایی، ساعت ۹:۳۰ صبح چهارشنبه از میدان جهاد و با عبور از بزرگراه ۲۲ بهمن به مقصد میدان بسیج خواهد بود.

وی با بیان اینکه در طول مسیر راهپیمایی، برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا افراد به این بیماری منحوس، همه فعالیت‌ها مطابق با دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه در این آیین مهم و تعیین کننده، اقلام فرهنگی برای ایجاد جلوه‌های بصری از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در میان شرکت کنندگان در این راهپیمایی توزیع خواهد شد، افزود: شرکت کنندگان می‌توانند خودروها و موتورسیکلت های خود را متناسب با مناسبت ۲۲ بهمن تزئین کنند و به کسانی که بهترین تزئین را داشته باشند جوایزی نیز اهدا خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال با توجه به اینکه این بیماری منحوس تجمعات مردمی را تحت‌الشعاع قرار داده است بنابراین براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن با شیوه جدید و به شکل خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه مردمی که همواره در خط مقدم انقلاب بودند ۲۲ بهمن امسال به شکل خودرویی و موتوری در راهپیمایی شرکت خواهند کرد، افزود: مردم با حضور پرشور و گسترده خود، ضربه محکمی به توطئه ها و دسیسه های‌ دشمنان وارد خواهند کرد.

وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ۲۲ بهمن، ‌مظهر اقتدار ملت همیشه در صحنه ایران و نمایش عزم ملی آنان برای بیرون راندن ظالم، رهایی از چنگال استکبار و دستیابی به استقلال و عزت است و به همین خاطر این روز پرشکوه، روز سرنوست‌سازی در حافظه تاریخ کشور به شمار می آید.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه ۲۲ بهمن‌ به عنوان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جایگاه خاص در میان مردم و اذهان عمومی دارد، یادآور شد: مردم از پیر و جوان طی ۴۱ سال گذشته هر سال با حضور پرشور و با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ ماه، مهر تایید بر نظام جمهوری اسلامی ایران زده و با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب، شهدای اسلام و مقام معظم رهبری سکان‌دار کشتی انقلاب،  تجدید میثاق می‌کنند.

وی با تاکید براینکه تاکنون آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، حتی در سخت‌ترین شرایط، سرما و گرما و بمباران‌های دشمن نیز تعطیل نشده است، تصریح کرد: ایران از بدو پیروزی انقلاب در معرض انواع توطئه ها و فشارهای دشمنان بوده که یک روز در لباس جنگ نظامی، گاهی با تحریم و گاهی نیز با شبیخون فرهنگی خود را نشان داده است اما مردم هر سال باشکوه‌تر از گذشته ثابت می کنند که استوار و مقاوم در پای انقلاب ایستاده‌اند.
حجت الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی عظیم خودرویی و موتوری در سطح دیگر شهرستان های این استان نیز از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان دهه فجر محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان دهه فجر محدودیت های کرونا اخبار کنکور راهپیمایی ۲۲ بهمن خودرویی و موتوری حجت الاسلام ناصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به تلاش ۲۴ ساعته این سازمان در حوادث شهری گفت: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌عنوان یکی از بازوهای خدمات شهری همواره در بحران‌های طبیعی یاری‌رسان شهروندان بوده است.

وی افزود: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: در همین راستا تعداد چهار دستگاه لودر چهار دستگاه جرثقیل، ۲۰ دستگاه تانکر، دو دستگاه خودمکنده، ۲۰ دستگاه کامیون، ۵ دستگاه بیل‌بکو و یک دستگاه بیل ۹۱۲ به‌منظور رفع آب‌گرفتگی زیرگذر شهر رویاها، سیل بند سپاهان شهر، پل زندان، فلکه قوچانی، زیرگذر خیابان جی، اتوبان شهید آقابابایی و دیگر معابر شهری مشغول به‌کار بوده‌اند.

کد خبر 750803

دیگر خبرها

  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود