Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکایت باشگاه گالاتاسرای از مسئولان النصر عربستان بابت بدقولی این باشگاه نسبت به پرداخت نکردن مبلغ مربوط به انتقال مایکون حالا برای عربستانی دردسر ساز شده است

به گزارش طرفداری، خبری مبنی بر محرومیت النصر عربستان صبح امروز در روزنامه الریاضیه منتشر شد و به همین دلیل نگاه ها را به سوی لیگ حرفه ای عربستان و تیم النصر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه تیمی عربستانی به دلایل مالی دچار مشکلاتی اینچنینی شود کمی عجیب به نظر می رسد اما  باید گفت اتفاق مورد نظر به دلیل رسیدگی نکردن به تعهدات مالی باعث شد تا شکایت باشگاه گالاتاسرای ترکیه از نظر کمیته انضباطی فیفا مورد قبول واقع شود. شکایتی که به دلیل عدم پرداخت به تعهدات مالی حاصل از انتقال مایکون برزیلی به این باشگاه اتفاق افتاد.

روزنامه الریاضیه در این باره نوشت باشگاه النصر عربستان به دلیل رعایت نکردن تعهدات مالی خود به باشکاه گالاتاسرای ترکیه بابت انتقال مایکون از ترکیه به عربستان، باشگاه النصر از حضور در سه پنجره نقل و انتقالات محروم خواهد شد. در این باره آمده است که عدم توجه مسئولان باشگاه النصر عربستان به هشدارهای باشگاه ترکیه ای باعث شد تا مدیران گالاتاسرای اقدام به شکایت از باشگاه عربستانی کنند.

البته دراین باره ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که این رای قطعا نهایی نخواهد بود و به همین دلیل النصری ها می توانند درخواست دادگاه تجدید نظر کنند. در رای مورد نظر آمده است در صورتی که کلیه هزینه های مربوط به این پرونده و همینطور تعهدات مالی به باشگاه گالاتاسرای، طبق دستورالعمل جدید فیفا پرداخت شود محرومیت سه پنجره ای النصری ها نیز لغو خواهد شد.

لارم به ذکر است که تیم چندی پیش به دلیل عدم دریافت گواهی صلاحیت مالی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان، تیم النصر عربستان از یک پنجره نقل و انتقالاتی (زمستان) محروم شده است.

 

اخبار داغ 

پژمان جمشیدی برنده سیمرغ بلورین اخلاق شد! دستور رییس قوه قضاییه به دادستان علیه رییس هیات مدیره استقلال خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند پل گاسکوئین: به جسد پدرم مشت زدم و بعد 45 دقیقه او را در آغوش گرفتم تعداد گل های لوییس سوارز در فصل جاری با آمار او در پایان فصل گذشته برابر است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: النصر عربستان تعهدات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!

آفتاب‌‌نیوز :

استادیوم اراک جز اولین استادیوم‌هایی بود که مقدمات حضور تماشاگران زن را فراهم کرد. تماشاگران زن طرفدار آلومینیوم اراک به نظر بعد از تماشاگران زن گل گهر موفق به ورود به استادیوم و تماشای بازی‌های فوتبال شدند.

سازمان لیگ یک روز بعد از اینکه حضور تماشاگران زن در استادیوم تبریز را ممنوع اعلام کرد بیانیه داد و نوشت تماشاگران زن روز جمع نمی‌توانند با حضور در استادیوم شهر اراک از نزدیک تماشاگر بازی آلومینیوم – پرسپولیس در چارچوب جام حذفی باشند.

اما چرا چنین تصمیمی برای این بازی گرفته شد؟

این تصمیم بعد از آن گرفته شد که در مصاف آلومینیوم اراک – استقلال یکی دو تماشاگر زن وارد زمین شدند و حواشی ایجاد کردند که یکی از حواشی لمس یکی از تماشاگران توسط حسین حسینی دروازه بان استقلال بود که موجب محرومیت یک جلسه‌ای این دروازه بان و شکایت فراجا از این دروازه بان شد.

به نظر می‌رسد بعد از بازی آلومینیوم اراک – پرسپولیس بار دیگر تماشاگران زن اراکی این اجازه را پیدا خواهند کرد که وارد استادیوم شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است