Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در خصوص راه‌های ارتباطی کوهدشت و رومشکان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که مردم این دو شهرستان همواره مورد مطالبه قرار داده‌اند بحث چهار خطه و تعریض جاده‌ها بوده است که در این راستا تا کنون پیگیری‌های زیادی داشته‌ایم.

وی افزود: یکی از محورهایی که مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده و نیاز به تعریض دارد جاده بابازید به اسلام‌آباد است که بخشی از آن در حوزه کوهدشت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیداری که با وزیر راه داشتیم قول داد که اعتبار لازم برای تعریض و چهار خطه تامین شود و در این راستا خادمی معاون وزیر راه نیز دستور کتبی لازم را به این منظور صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برآورد اولیه ۴۲ میلیارد تومان برای قطعه اول این محور در نظر گرفته شده است که البته این اعتبار تا ۹۰ نیز خواهد رسید.

مبلغی گفت: بر این اساس عملیات قطعه نخست چهارخطه کردن محور مورد نظر به طول ۱۸ کیلومتر یعنی از کیلومتر ۱۱ تا ٢۹ که از گردنه طول‌کش به سمت رومشکان است تا قبل از پایان سال آغاز خواهد شد. 

وی عنوان کرد: این اقدام نقش مهمی در افزایش ایمنی تردد در محور بابازید به اسلام آباد به ویژه در محدوده کوهدشت و رومشکان دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اسلام آباد کوهدشت محور بابازید مبلغی گردنه طول کش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران

 

به گزارش تابناک، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی‌آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم.

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم‌آباد نیز سنگین است.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • تهاتر نفت برای اتمام عملیات راه‌آهن خرم‌آباد
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد