Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج مرندی در خصوص جزئیات اجرای این طرح افزود: به مناسبت فرا رسیدن ایام پایانی سال و عید نوروز نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و سطح بازار در راستای ایجاد تعادل در بازار، طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات ایام نوروز از ۱۵ بهمن سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح تشدید بازرسی ویژه عید نوروز با حضور ۱۰۰ اکیپ بازرسی با مشارکت تمامی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در سطح استان جهت جلوگیری از ایجاد تلاطم و تورم در سطح عرضه و بازار در حال اجرا است.

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح نظارت و پایش مؤثر و بهنگام بر فرآیند تأمین و توزیع کالا در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده گان و برخورد با تخلفات احتمالی بخصوص در حوزه انبارها، مراکز نگهداری، بنکداران، پوشاک، کیف و کفش، میوه، آجیل، عمده فروشی و خرده فروشی است.

مرندی تصریح کرد: مردم در هنگام خرید از واحدهای صنفی که از نصب قیمت بر روی کالا امتناع می‌کنند خرید نکنند چون عدم درج قیمت بر روی کالا اصلی ترین زمینه گرانفروشی محسوب شده و تخلف صنفی است و همچنین پس از خرید واحدهای صنفی ملزم به ارائه فاکتور فروش هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ با ما در میان بگذارند.

کد خبر 5143066

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی نظارت و بازرسی نوروز ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران عکس استانها گرگان راهپیمایی 22 بهمن شیراز شهرکرد شهرستان کرج واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی