Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفعت با گزامیداشت ایام الله دهه فجر از برگزاری جشن انقلاب، پاکسازی روستای کشل آزاد سرا از زباله و قایقرانی بسیجیان مدافع حرم گردان امام حسین (ع) آستانه در این ایام خبرداد.

«اسماعیل رفعت» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر گردان امام حسین(ع) آستانه اشرفیه اشاره کرد و اظهارداشت: برنامه‌های بزرگداشت چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در این گردان به دلیل شیوع کرونا ویروس و لزوم قطع این زنجیره، امسال با محدودیت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده گردان امام حسین(ع) آستانه اشرفیه با بیان اینکه جشن فجر انقلاب همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س)که مصادف با عملیات افتخار آمیز آزادسازی نبل والزهرا توسط لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان بود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد افزود: این مراسم با روایت‌گری بنده از عملیات نبل و الزهرا در مسجد جامع آستانه اشرفیه با حضور حجت السلام «طیبی» امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه همراه بود.

وی در ادامه از قایقرانی بسیجیان مدافع حرم گردان امام حسین (ع) آستانه اشرفیه همزمان با این ایام خبر داد و بیان کرد: در این مراسم بسیجیان مدافع حرم و مدافعان وطن گردان امام حسین (ع) آستانه اشرفیه از رودخانه سفید رود مسافت ۲۰ کیلومتری آستانه اشرفیه تا کیاشهر را به صورت گروهی با قایق‌های کانو پیمودند.

 

رفعت تصریح کرد: این حرکت ورزشی باهدف گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب صورت پذیرفت که در پایان با سخنرانی فرماندار شهرستان همراه بود.

 

وی با تاکید بر لزوم حفظ محیط زیست از زباله ها در روستای کشل آزادسرا با حضور بسیجیان خبر داد و اعلام کرد: پاکسازی محیط زیست از زباله‌ها به صورت نمادین در ایام دهه فجر توسط نیروهای گردان و پایگاه شهید طیبه خواهران و اهالی روستای کشل آزاد سرا انجام شد.

 

رفعت در پایان با تاکید بر حضور خودرویی و موتوری و یا مجازی در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان ساخت: امسال در ۲۲ بهمن کاروان خودرویی و موتوری برگزار می‌شود که همگی با شکوه بیشتر در این مراسم شرکت خواهیم کرد.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات قایقرانی فتح نبل و الزهرا پاکسازی طبیعت دهه فجر در گیلان گردان امام حسین آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر