Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ا‌ستان‌ها ـ ‌وزیر اطلاعات ‌از طراحی نرم‌افزارها و راه‌اندازی سامانه هایی با هدف کنترل و رهگیری کالای قاچاق در کشور خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ‌چند کارخانه در شهرک صنعتی شکوهیه قم، سه طرح صنعتی احیا شده که بیش از یک سال از چرخه تولید خارج شده بودند، با حضور وزیر اطلاعات و معاون وزیر صنعت به بهره‌برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان قم در این مراسم با بیان اینکه برای این طرح‌ها در مجموع بیش از 145 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است افزود: شرکت آرین سازه راوین، تولید کننده انواع سازه‌های فلزی یکی از مهمترین این طرح هاست که زمینه اشتغال مستقیم صد نفر را فراهم کرده است.

محمد شاملی افزود: شرکت مفتول آلیاژی ایرانیان با اشتغالزایی مستقیم بیست نفر و تولید مفتول‌های کاربردی در صنایع خودروسازی دیگر واحد افتتاح شده امروز بود.

وی تصریح کرد: شرکت گردبافی پویا بافت هم با تولید پارچه‌های بسته بندی زمینه اشتغال چهارده نفر را فراهم کرده  با راه اندازی خط تولید پاکت، این ظرفیت تا دو برابر افزایش می‌یابد.

کشف و ارزش کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری 65 درصد افزایش یافتکشف 242 میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان؛ 462 نفر دستگیر شدند220میلیارد ریال طلای قاچاق در کردستان کشف شد

وزیر اطلاعات در حاشیه راه‌اندازی این طرح‌ها از طراحی نرم‌افزارها و راه‌اندازی سامانه هایی با هدف کنترل و رهگیری کالای قاچاق در کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی افزود: وزارت اطلاعات در مبارزه با قاچاق کالا دیگر روش های سنتی را به کار نمی‌برد و یک سلسله سامانه‌هایی را تعریف کرده تا کالا در بدو ورود به کشور کدگذاری شود که این کار باعث رهگیری آن تا دست مصرف کننده می‌شود.

وی گفت: برای سایر بخش ها هم در حال طراحی نرم افزارها و ساماندهی برای اشراف هوشمند در زمینه کنترل کالای قاچاق هستیم.

وزیر اطلاعات همچنین از مسئولان استان و تولید کنندگان برای تلاش برای افزایش تولید و راه اندازی کارخانه ها و کمک صنعت گران قدردانی کرد. 

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کالای قاچاق وزیر اطلاعات راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور موتور لنج تجاری متخلف و کشف ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های شمالی خلیج همیشه فارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار لطفعلی پاکباز اظهار داشت: با تشدید اقدامات کنترلی در گلوگاه‌های حساس در مرزهای آبی و خشکی روز گذشته و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق به کشور، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر یک فروند شناور تجاری حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده 70دستگاه کولرگازی اسپیلت و 50 دستگاه تلویزیون LED را کشف و ضبط کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری پنج متهم در این رابطه اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قانونی شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان