Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@05:50:33 GMT

فرهاد مجیدی به ذوب آهن می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۷۹۶۴

فرهاد مجیدی به ذوب آهن می‌رود؟

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرهاد مجیدی، سرمربی سابق آبی پوشان که بعد از جدایی از تیم استقلال، هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است؛ حالا یکی از گزینه‌های نشستن بر کرسی مربیگری در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است.

از روز گذشته خبر‌هایی مبنی بر مذاکرات فرهاد مجیدی با ذوبی‌ها شنیده می‌شد که عده‌ای معتقد بودند فرهاد به همراه مدیر برنامه هایش در شهر اصفهان دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی حسینی، سرمربی فعلی تیم نفت مسجد سلیمان، مهدی تارتار، سرمربی فعلی پیکان و ساکت الهامی، می‌توانند ۳ رقیب دیگر فرهاد مجیدی برای هدایت ذوب آهن باشند.

بیشتر بخوانید

قدردان زحمات رحمان رضایی هستم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهاد مجیدی رحمان رضایی ساکت الهامی مهدی تارتار فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا که از لیگ دسته اول موفق به صعود به لیگ برتر نشده و فاصله زیادی با صدرنشین دارد، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم سایپا کنار گذاشته شد.

در نشست هیات مدیره باشگاه سایپا مقرر شد مهدی حسینی‌نسب در دیدارهای باقیمانده، هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده بگیرد. سایپا با 41 امتیاز، در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایستاده است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا