Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری گفت: من مانده‌ام که این رسانه‌های بیگانه و بیگانگان چه حرفی دارند تا از امروز در بوق و کرنا کنند؟ تا دیروز می‌گفتند بسیاری از کشورها واکسیناسیون را آغاز کرده‌اند و ایران کاری نکرده، حالا از امروز این بندگان خدا چه حرفی داشته باشند که بزنند، نمی‌دانم!

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو با بیان اینکه مردم باید بدانند که در ۴۲ سال گذشته چه اقداماتی در زمینه سدسازی انجام شده است، اظهار کرد: در این مدت تاسیس سدها در کشور ده‌برابر شده است و این حاصل تلاش مهندسان و طراحان ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در زمینه بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی در این مراسم، اظهار کرد: بسیار امیدوارکننده است که طبق گزارش وزیر ورزش و جوانان طی هفت‌سال‌ و نیم گذشته تعداد فضاهای ورزشی از ۴۰ هزار به بیش از ۶۱ هزار رسیده است.

روحانی همچنین با اشاره به آغاز واکسیناسیون در کشور گفت: کار بسیار خوبی از سوی وزیر بهداشت انجام شد که این واکسیناسیون را از پسر جوان دانشجوی خود شروع کردند تا مردم بدانند اگر اقدامی در زمینه مبارزه با کووید انجام می‌شود در چارچوب برنامه‌های بهداشتی است و جان مردم و سلامتی‌شان برای ما عزیز است و هیچ‌گاه برنامه‌ای بی‌حساب و مطالعه برای مردم ما صورت نگرفته است.

رییس جمهور تاکید کرد: من مانده‌ام که این رسانه‌های بیگانه و بیگانگان چه حرفی دارند تا از امروز در بوق و کرنا کنند؟ تا دیروز می‌گفتند بسیاری از کشورها واکسیناسیون را آغاز کرده‌اند و ایران کاری نکرده، حالا از امروز این بندگان خدا چه حرفی داشته باشند که بزنند، نمی‌دانم! باید بگردند و حرف تازه‌ای پیدا کنند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید امروز به پنجاهمین سد تأسیسی در دوره خود رسید، گفت: تا پایان دولت این میزان به ۵۷ سد می‌رسد و این در شرایط تحریمی انجام می‌شود. اگر شرایط تحریم نبود، چه می‌شد؟

روحانی یادآور شد: برخی حرف من را در مورد اینکه آمریکایی‌ها جلوی آب را هم گرفتند، نفهمیدند. منظور من همین ساخت سدها بود که اگر تحریم‌ها رخ نمی‌داد این میزان به ۷۰ یا ۸۰ سد رسیده بود.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئيس جمهور واکسن کرونا همه باهم علیه کرونا چه حرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس جای بیگانگان نیست

دریافت 33 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6091904

دیگر خبرها

  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • خلیج فارس جای بیگانگان نیست
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • آغاز بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد