Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و داوطلبان از ۱۲ اسفند می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در روز‌های پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹ آغاز می‌شود و مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ ادامه دارد.

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون همزمان با شروع فرایند ثبت‌نام، بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار خواهد گرفت.

بنا بر شرایط و امکانات دانشگاه‌ها و نیز شرایط خاص کشور، متأثر از شیوع بیماری کرونا، ممکن است آزمون تمام یا تعدادی از رشته‌ها به صورت الکترونیک و/ یا کاغذی برگزار شود. آزمون تمامی رشته‌ها شامل دو بخش عمومی (استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی عمومی) و اختصاصی خواهد بود.

در آزمون رشته‌هایی که به صورت کاغذی برگزار می‌شوند، دو دفترچه مجزا با مدت زمان جداگانه توزیع خواهد شد و در آزمون رشته‌هایی که به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند نیز هر بخش، زمان مختص به خود را خواهد داشت.

چنانچه به هر دلیل تغییری در زمان یا نحوه برگزاری آزمون (از لحاظ الکترونیک یا کاغذی) ایجاد شود، مراتب از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون دکتری تخصصی مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام آزمون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی

امتداد - بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان، پنج برابر ظرفیت آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی آغاز شد.
این ارزیابی از روز یکشنبه، ۱۶ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز ارزیابی مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش