Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:45:25 GMT

تیم هندبال پرسپولیس بهبهان کاری کرد کارستان

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۸۵۳۰

تیم هندبال پرسپولیس بهبهان کاری کرد کارستان

ایسنا/خوزستان رییس هیات هندبال خوزستان با تمجید از عملکرد تیم پرسپولیس بهبهان در لیگ برتر مقابل مس کرمان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا، گفت: تیم بهبهان کاری کرد، کارستان.

سروش کجبافی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برد روز گذشته تیم پرسپولیس بهبهان در یکی از دیدارهای مرحله اول دور پایانی لیگ برتر هندبال کشور، اظهارکرد: تیم بهبهان کاری کرد کارستان و در حالی که تا این‌جای لیگ برتر تیم مس کرمان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شکستی را متحمل نشده بود، مقابل این تیم به برتری رسید که عملکرد تیم قابل تمجید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تیم خوزستان با غیرت بازیکنانش و پتانسیل و دانش فنی مسعود ظهرابی سرمربی کاربلد خود توانست به این برد دست پیدا کند. خدا را شکر با آنالیز مناسب ظهرابی و کادرفنی‌اش از بازی‌های گذشته تیم مس، پرسپولیس بهبهان توانست کار بزرگی را رقم بزند و ظهرابی نشان داد که سرمربیگری تیم‌ملی جوانان شایسته او است و لیاقت این عنوان را دارد.

رییس هیات هندبال خوزستان افزود: نماینده خوزستان تا این‌جای لیگ عملکرد خوبی داشته است و حضور این تیم در مرحله پایانی لیگ، نشان از این مهم است. تیم بهبهان با یک کادربومی و بازیکنانی که بیشتر آن‌ها بومی هستند، نتایج خوبی کسب کرده است و به تداوم موفقیت هندبال خوزستان در رقابت‌های کشوری امیدواریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان هندبال پرسپولیس بهبهان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قهرمانی خود را جشن گرفت.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!