Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: این استان بر اساس جدیدترین اعلام وزارتخانه، با بیش از 284 میلیارد تومان در جایگاه نه استان برتر در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی کشور قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان علی آشتاب افزود: طی حدود سه سال گذشته 284 میلیارد و 205 میلیون تومان تسهیلات ارزان اشتغال روستایی و عشایر در این استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این اعتبار به یک هزار و 307 طرح با ظرفیت اشتغال پنج هزار و 440 نفر در استان لرستان پرداخت و عقد قرارداد شده و انحراف تسهیلات دریافتی کمتر از 10 درصد بوده است.
آشتاب به پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و گفت : همچنین به کسب کارهای آسیب دیده از کرونا نیز 187 میلیارد و 556 میلیون تومان با اشتغال 35 هزار و 384 توسط یانکهای عامل پرداخت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل نظارت دقیقی بر تعهدات اشتغال طرح‌های اشتغال روستایی استان داشته باشند تا به درستی در طرح مورد نظر هزینه شود.
وی اظهار کرد: تعهدات اشتغال طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری و تولید این طرح های اقتصادی رصد و پیگیری شود و در صورت انحراف بعد از تذکر، برخوردهای لازم مطابق آیین نامه انجام گیرد.
آشتاب با اشاره به تعیین تکلیف اعتبارات باقی مانده و ابلاغ شده به طرح های بزرگ و دارای توجیه استان افزود: بانک های عامل و دستگاه های اجرایی نسبت به پرداخت تسهیلات لازم از محل اعتبارات ابلاغ شده سیل اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اشتغال روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.

هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.

وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان