Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان این که اعتماد عمومی به پلیس افزایش پیدا کرده است از رشد ۶ درصدی مراجعه مردم به حوزه مشاوره و مددکاری ناجا خبر داد.

خبرگزاری میزان- سردار محمد شرفی در یازدهمین روز از دهه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای تدوین اقدامات حوزه مشاوره و مددکاری ناجا گفت: در ۱۰ ماهه اول سال ۱۳۹۹ بیش از ۵۱۰ هزار نفر مراجع از خدمات مشاوره در سطح مراکز مشاوره و دوایر اجتماعی پلیس بهره‌مند شده اند که در همین رابطه ۶۸ درصد پرونده‌های ارجاعی منجر به مصالحه شده است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش اعتماد عمومی از سوی مردم به پلیس و افزایش ۶ درصدی مراجعه به حوزه مشاوره و مددکاری ناجا می‌باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده جهت آموزش اصول و فنون مهارت‌های روانشناختی در راستای تعالی رفتار کارکنان، تعداد ۵۵۴۱ جلسه بهداشت روان ویژه پرسنل ناجا از ابتدای سال جاری تا کنون برگزار شده است.

عضو هیئت رئیسه ناجا، با اشاره به راه اندازی سامانه مشاوره پلیس به سرشماره ۰۹۶۵۸۰ گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۳ هزار تماس مشاوره‌ای برقرار که پاسخ‌های لازم از سوی مشاوران و مددکاران ناجا ارائه شده است.

سردار شرفی با اشاره به لزوم گسترش ارائه آموزش‌های پیشگیرانه در فضای مجازی، ارائه بیش از ۲۰ هزار پیام آموزشی-تخصصی روانشناختی در رسانه‌ها را از دیگر فعالیت‌های حوزه مشاوره و مددکاری ناجا بیان کرد.

بیشتر بخوانید: احتکار ۲۰ هزار تن مواد اولیه پتروشیمی در تهران

وی با اشاره به لزوم ارتقای دانش تخصصی مشاوران و مددکاران ناجا گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون و با تدریس اساتید برجسته روانشناسی و مشاوره کشور من جمله دکتر حاتمی، دکتر احدی و ... تعداد ۷ کارگاه آموزشی به صورت برخط ویژه مشاوران و مددکاران سراسر کشور به صورت تمرکزی از ستاد ناجا برگزار شده است.

سردار شرفی افزود: همچنین به تناسب لزوم ارائه آموزش‌های تخصصی به مشاوران و مددکاران در استان ها، تعداد ۷۸ کارگاه آموزشی- تخصصی به صورت استانی نیز برگزار شده است که نسبت به سال گذشته از افزایش ۴۰ درصدی برخوردار می‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مددکاری پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مددکاری پلیس مشاوران و مددکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۳۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، نگار خوشنویس اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که از این تعداد ۳۵۹۲ نفر زن و ده هزار و ۸۶ نفر مرد بوده است.

وی افزود: به‌طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با ۱۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: با توجه به آمار استان تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدوداً ۱۴ هزار نفر بوده است، حدود ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خوشنویس بیان داشت: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضائی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آن‌ها گواهی صادر می‌شود.

کد خبر 750901

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند