Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای حل اختلاف تهران گفت: صنف خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی از جمله صنوفی است که پرونده زیادی دارند و این قول را می‌دهیم که به تدریج شعبات را به مجتمع تبدیل کنیم.

به گزارش ایسنا، غلامرضا مهدوی رییس شورای حل اختلاف تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در آیین گشایش شعبه ۲۶۳۴ شورای حل اختلاف انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران اظهار کرد: امروزه رسالت شوراهای حل اختلاف بر اساس فلسفه‌ای که دارند و منبعث شده از شرع مقدس اسلام و منویات ریاست قوه قضائیه دو رسالت برعهده دارند که یکی ایجاد شعبات صلح و سازش است و مهم‌تر از آن ترویج فرهنگ و فرهنگ سازی برای صلح و سازش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ۵۰ شعبه در دادسراهای شهر تهران مستقر نمودیم که نصف پرونده‌هایی که ارجاع می‌شود در وهله اول با صلح و سازش خاتمه می‌یابد.
رییس شورای حل اختلاف تهران خاطرنشان کرد: در کل زندان‌های استان تهران شعبات ویژه صلح و سازش مستقر کرده‌ایم و برای ترویج صلح و سازش در جامعه با توجه به تاکیدات رییس دادگستری تهران اقدام کرده‌ایم، چون اکثریت جامعه دارای شغل آزاد هستند و اتحادیه و صنوفی برای آنها وجود دارد، بنابراین بر آن شدیم برای حل اختلافات آنها از جنس خودشان و صنوف خودشان اقدام کنیم.

مهدوی خاطرنشان کرد: ۳۰ اتحادیه و اصناف در شهر تهران داریم که شعبات ویژه صلح و سازش را در آنها مستقر نمودیم که از جمله آنها در شهرک صنعتی شمس آباد است. همچنین مجتمع ویژه پزشکان و فرهنگ و رسانه را هم ایجاد کردیم چون می‌خواهیم مشکلات این عزیزان به صورت درونی حل شود.

وی بیان کرد: از اینکه شعبات را افزایش داده‌ایم نتیجه مثبت گرفته‌ایم، چون پرونده‌هایی که به اصناف ارجاع شده خودشان مشکل را حل کرده‌اند و یک مورد از آنها برای ما شاکی نشده است.

وی با بیان اینکه با وسواس جدی اقدامات را انجام می‌دهیم، گفت: صنف خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی از جمله صنوفی است که پرونده زیادی دارند و این قول را می‌دهیم که به تدریج این شعبات را به مجتمع تبدیل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای حل اختلاف تهران شورای حل اختلاف صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش‌نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟