Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@03:42:37 GMT

فن خینکل و لذت بازی بعد از 893روز!

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۹۰۱۱

مارکو فن خینکل، هافبک باشگاه چلسی که به طور قرضی در آیندهوون توپ می زند، بعد از 893 روز  مجددا پا به توپ شد.

وقتی مارکو فن خینکل، بازیکن چلسی، در تابستان 2018 به خاطر ترمیم مصدومیت جدی از ناحیه رباط صلیبی زیر تیغ جراحان رفت، هیچوقت پیش بینی نمی کرد چه روزهای جهنم واری را باید بگذراند تا مجددا بتواند در یک زمین فوتبال به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خینکل که فصل قبل از مصدومیتش توانسته بود در حضوری قرضی برای آیندهوون 14 گل بزند، امیدوار بود همزمان با 26 ساله شدن، وارد دوران اوج فوتبالش شود اما بعد از عفونت پایش هنگام عمل جراحی، کار بازیکن هلندی به جایی رسیده بود که فقط امیدوار بود بتواند مجددا راه برود. 

فن خینکل در طول 6 روز مجبور شد سه عمل جراحی دیگر انجام دهد و سپس به مدت سه ماه آنتی بیوتیک مصرف کند و در این بازه نیز سه بار دیگر زیر تیغ جراحان رفت.

حال این هافبک مصاحبه ای با سایت گل انجام داده و در مورد آن روزهای سخت صحبت کرده است. فن خینکل در مورد مصدومیت سنگینش گفت:

خطری جدی مرا تهدید می کرد و ممکن بود دیگر نتوانم فوتبال بازی کنم. به خصوص در هفته اول عفونت پایم، دکترها نمی دانستند این عفونت با مفصل هایم چه خواهد کرد. بعد از سه ماه شرایطم بهتر شد اما واقعا سخت بود تا بتوانم یک بار دیگر به بالاترین سطح برگردم که بتوانم برای آیندهوون یا چلسی یا هر تیم سطح بالای دیگری به میدان بروم. در آن مقطع فوتبال دیگر برایم اهمیت نداشت و فقط می خواستم بتوانم دوباره راه بروم. اتفاقی که برای من افتاد، در هر 200 عمل برای یک نفر می افتد و متاسفانه برای من افتاد. از نظر روحی و جسمی دوران واقعا سختی داشتم و با وجود این که فردی مثبت اندیش هستم اما نمی توانم بگویم روزهای سختی را سپری نکردم.

فن خینکل اگر چه بازیکن چلسی است اما تنها 4 بار در پیراهن این تیم به میدان رفته است و بیشتر به باشگاه های دیگری نظیر آیندهوون، استوک و میلان قرض داده است. بین آخرین حضور فن خینکل تا زمین بازی تا حضور مجدد در زمین سبز 893 روز فاصله افتاد و فن خینکل در این مدت در مرکز تمرینی چلسی در حال تلاش برای بازگشت به شرایط آرمانی بود. او در مورد حضور مجدد در زمین فوتبال می گوید:

حس همان روزی را داشتم که برای اولین بار به میدان فرستاده شدم. آن بازی را باختیم اما باز هم با خانواده ام جشن گرفتم چرا که به دستاورد بزرگی رسیده بودم.

فن خینکل در آن بازی تنها 10 دقیقه بازی کرد و از آن زمان به بعد دو بار دیگر هم بازی کرده است. فن خینکل می گوید می خواهد دوباره روی دور بیافتد. هافبک هلندی می گوید:

در حال حاضر تمرکزم روی آیندهوون است و باید ببینیم در آینده چه پیش می آید. اگر بتوانم به سطح بازی قبل از مصدومیتم برسم، می دانم که توانایی انجام کارهای بزرگی را دارم اما در حال حاضر فقط به فکر خودم و آیندهوون هستم تا در بازی های بعدی دقایق بیشتری بازی کنم. در چنین مصدومیت هایی طرز فکر شخص مصدوم اهمیت زیادی دارد. اگر مثبت اندیش نباشید، امکان ندارد بتوانید از این مصدومیت بزرگ با موفقیت عبور کنید. خوشحالم که یک بار دیگر فوتبال بازی می کنم.

قرارداد فعلی فن خینکل با چلسی تا پایان این فصل اعتبار دارد.

اخبار داغ 

پژمان جمشیدی برنده سیمرغ بلورین اخلاق شد! دستور رییس قوه قضاییه به دادستان علیه رییس هیات مدیره استقلال خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند پل گاسکوئین: به جسد پدرم مشت زدم و بعد 45 دقیقه او را در آغوش گرفتم تعداد گل های لوییس سوارز در فصل جاری با آمار او در پایان فصل گذشته برابر است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فن خینکل بار دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود

تاتنهام فصل آینده ترکیب پوستکوعلو را تقویت می‌کند اما ابتدا باید سرنوشت سهمیه لیگ قهرمانان مشخص شود. 

طرفداری | با توجه به بازی‌های باقی مانده تاتنهام، دیدار با چلسی، منچسترسیتی و لیورپول، این باشگاه کار بسیار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. 

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ تاتنهام با دو سناریوی متفاوت در حال آماده‌سازی برنامه‌های نقل و انتقالاتی‌اش است. در صورت پیروزی در بازی فردا شب مقابل چلسی، اختلاف هفت امتیازی با استون ویلای رده چهارمی کاهش پیدا خواهد کرد. تیم آنژ پوستوکوعلو با توجه به شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان، اهداف مختلفی را مدنظر قرار داده است. کانر گلگر از چلسی همچنان اولویت اصلی اسپرز محسوب می‌شود. در کنار گلگر، سانتیاگو خیمنز از فاینورد و لوید کلی از بورنموث دیگر گزینه‌های تاتنهام به شمار می‌روند. آمادو اونانا از اورتون دیگر هافبکی است که تاتنهام به او فکر کرده است، در حالی که گفته می‌شود رافینیا و ساموئل ایلینگ جونیور از جمله بازیکنانی هستند که مورد توجه قرار گرفته‌اند.

تحرکات نقل و انتقالاتی تاتنهام و بازیکنانی که در نهایت به خدمت خواهند گرفت تا حدودی تحت تأثیر بازار و اینکه آیا چلسی مجبور به کاهش قیمت 50 میلیون پوندی گلگر می‌شود، قرار دارد. تاتنهام پیش از 14 ژوئن نیز باید در مورد فعال‌سازی بند خرید دائمی تیمو ورنر به ارزش 14.5 میلیون پوند تصمیم بگیرد. 

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم