Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@15:36:50 GMT

فیلمی با بازی شهاب حسینی درجشنواره برلین

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۹۰۴۶

آفتاب‌‌نیوز :

بخش «نسل» جشنواره برلین امسال میزبان 15 فیلم از 17 کشور جهان خواهد بود و در دسته "kplus" که مختص فیلم‌های مربوط به کودکان بالای چهار سال است
«اولین برف» ساخته حامی رمضان (فنلاند) با بازی شهاب حسینی و شبنم قربانی حضور دارد.

این فیلم را حامی رمضان سینماگر ایرانی-فنلاندی با سرمایه گذاری یک کمپانی فنلاندی ساخته که تا حدودی الهام گرفته از تجارب شخصی حامی رمضان در زمان ورود به کشور فنلاند در سال ۱۹۹۰ میلادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان فیلم درباره زندگی پسربچه‌ای ۱۳ ساله در یکی از روستاهای فنلاند است که زندگی اش با عدم پذیرش درخواست پناهندگی خانواده اش دگرگون می‌شود.

«لوبیاها» به کارگردانی «تریسی دیر» (کانادا)، «لکه تابستان» ساخته «هان شوئی» (چین)، «تعطیلات کوتاه» به کارگردانی «جونگ چاک یوک» (کره جنوبی)، «آخرین روزهای دریا» ساخته «ونیس آتینزا» (تایوان، فیلیپین)، «ماموریت اولجا فانگ» از «باربرا کروننبرگ» (آلمان، لوکزامبورگ و لهستان)، «نلی راپ- مامور هیولا» ساخته «آماندا آدولفسون» (سوئد) و «مدرسه ای در کرو هوئسا» ساخته «بتانیا کاپاتو» (آرژانتین) به نمایش گذاشته در این بخش از جشنواره برلین هستند.

در دسته"۱۴plus" که ویژه فیلم‌هایی برای نوجوانان بالای ۱۴ سال است، «کریپتوزو» ساخته «داش شاو» (آمریکا)، «مبارز» ساخته «یرو یون» (کره جنوبی)، «از دریای وحشی» به کارگردانی «ردبین پتر» (دانمارک)، «خانواده» ساخته «فرد بایلیف» (سوئیس)، «بچه نینجا» به کارگردانی «یانگویلد فیکل» (نروژ)، «استاپ-زمیلا» ساخته «کاترینا گورنوستای» (اوکراین) و «قلعه‌های سفید» ساخته «ایگور دژاکا» (کانادا و بوسنی و هرزگوین) به روی پرده می‌روند.

امسال تعداد فیلم‌های بخش نسل جشنواره برلین کاهش یافته و سینمای ایران نیز در این بخش از جشنواره نماینده‌ای ندارد.

هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین امسال طی دو مرحله برگزار خواهد شد و اول تا پنجم مارس (۱۱ تا ۱۵ اسفند) و به صورت مجازی میزبان رویدادهای مرتبط با صنعت سینما خواهد بود و یک نسخه ویژه جشنواره نیز از ۹ تا ۲۰ ژوئن (۹ تا ۱۹ خرداد) با نمایش آثار به صورت حضوری برای تماشاگران برگزار خواهد شد و برندگان بخش های مختلف جشنواره نیز معرفی می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهاب حسینی جشنواره برلین جشنواره برلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!

به گزارش ورزش سه، ستاره ایرانی تیم آویسپا فوکوئوکا این‌بار با یک شوت از راه دور از فاصله ۷۰ متری باعث اولین پیروزی تیمش در ۵ مسابقه گذشته شد. گلی که برای پذیرایی از ده هزار هوادار آویسپا در پرتماشاگرترین بازی فصل در نظر گرفته شده بود؛ گلی که وب‌سایت‌های ژاپنی آن را گل شگفت‌انگیز و ناگهانی یاد می‌کنند.

ویدئو: 331742

او در دقیقه ۲۲ بازی توپ را از دایکی ماتسوکا دریافت کرد و آن را به سمت چپ برد و از داخل زمین خودی و در شرایطی که زاویه او نسبت به دروازه نیز چندان مناسب نبود، با یک ضربه بلند پای چپ سریع توپ را وارد دروازه گامبا اوساکا کرد. زاهدی می‌گوید: در طول یک مسابقه همیشه مراقب موقعیت دروازه‌بان‌ها هستم.

گل تاریخی زاهدی به سرعت قاب شده و در اولین تمرین به او تحویل داده شده است

این توپ از بالای سر دروازه‌بان حریف که متعجبانه صحنه را نگاه می‌کرد، گذشت و پس از برخورد به زمین در محوطه شش قدم به درون دروازه مکیده شد؛ صحنه‌ای که به معنای رقم خوردن ششمین گل شهاب زاهدی در هشتمین بازی‌اش در جی لیگ بود. با در نظر داشتن این نکته که هیچوقت در فوتبال هیچ گل آسانی وجود ندارد (البته این یکی از سخت‌ترین‌ها بود).

سرمربی آویسپا درباره این گل می‌گوید: این یک گل باورنکردنی بود و من به جز شهاب از بازیکنان خط دفاعی خودم هم تشکر می‌کنم که با دفاع خوب، این گل را تبدیل به نقطه عطف مسابقه کردند.

تصویری از تمرین امروز. شهاب شاد و خوشحال و امیدوار به گلزنیهای متوالی است.

فوکوئوکا در پنج بازی اخیر خود شکست نخورده اما در چهار بازی قبلی فقط به مساوی رضایت داده بود که با تک گل شهاب، اولین برد خود را در پنج بازی به دست آورد و حالا آنها به دنبال دومین برد متوالی هستند؛ چیزی که انگیزه شهاب زاهدی در اولین تمرین بعد از پیروزی تیمش مقابل گامبا اوساکا بود.

او قبل از بازی خانگی آویسپا مقابل کاوازاکی در هفته آینده گفت: رده‌بندی نهایی مهم‌ترین چیز است و ما می‌خواهیم در بازی خانگی نقاط قوت خود را نشان بدهیم.

بعد از برد نقابل گامبا اوساکا آنها برای اولین به رتبه نهم جدول صعود کرده‌اند و این فضایی عالی را در باشگاه به وجود آورده است. زاهدی درباره این گل می‌گوید: عالی بود، چون تماشاگران زیادی آمده بود.

او ادامه می‌دهد: راه درازی در پیش داریم و باید بهتر از اینها عمل کنیم.

جی لیگ یک لیگ نسبتا برابر و شلوغ است. آنها با تیم رده ششمی توکیو تنها سه امتیاز اختلاف دارند و بازی بعدی آنها مقابل کاوازاکی می‌تواند به صعود جالب‌تری در تیم منجر بشود. سرمربی تیم همچنان به حمایت هواداران امیدوار است. او می‌گوید: به ورزشگاه بیایید و بازی را هیجان‌انگیزتر کنید.

البته شهاب زاهدی هم آنجا خواهد بود؛ بازیکنی که می‌خواهد هفتمین گل خود را در جی لیگ به ثمر‌ برساند و شاید هم بیشتر. مهاجمی که دور دنیا را چرخیده و دومین تلاشش برای حضور در شرق آسیا به موفقیتی بزرگ ختم شده است. بار قبلی اف سی سئول به بهانه‌ای عجیب او را نخواست و شاید آنها با دیدن مهارت مهاجم بلند قامت و خوش اخلاق ایرانی از آن تصمیم عجولانه پشیمان شده باشند.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • رضا عطاران صدام می‌شود
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری