Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@19:33:22 GMT

اعلام مراکز فعال اهدای خون تهران در ۲۲ بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۹۰۷۷

اعلام مراکز فعال اهدای خون تهران در ۲۲ بهمن ماه

چهار مرکز ثابت و یک مرکز سیار اهدای خون در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آماده استقبال از شهروندان تهرانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنابر اعلام روابط عمومی سازمان انتقال خون استان تهران، بیست و دوم بهمن امسال مرکز اهدای خون وصال طبق روال گذشته از ساعت ۸ الی ۲۰:۳۰ و دیگر مراکز تهرانپارس، ستاری وشهرری از ساعت ۹ الی ۱۶ فعال می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم مستقر شده در فرهنگسرای امام علی(ع) واقع در شهرک اندیشه فاز ۳، بلوار آزادی، مقابل شهرداری اندیشه از ساعت ۹ الی ۱۵ آماده خدمات رسانی به اهداکنندگان است.

همچنین پنج شنبه ۲۳ بهمن ماه علاوه بر مرکز اهدای خون وصال که از ساعت هشت صبح تا 20:30 فعال است، سه مرکز جامع اهدای خون تهرانپارس، ستاری، شهرری نیز از ساعت ۸ الی ۱۹ و دیگر مراکز صدر، پیروزی، نارمک، مترو امام خمینی (ره)، شهریار، رباط کریم و ورامین از ساعت ۸ الی ۱۵ فعال هستند.

تیم‌های سیار حسینیه صاحب‌الزمان (عج) واقع در امیریه شهریار و تیم کارخانه میهن قرچک واقع در میدان فردیس از ساعت ۹ الی ۱۵ در این روز آماده خدمات رسانی به همشهریان این منطقه هستند.

جمعه ۲۴ بهمن ماه نیز مرکز اهدای خون وصال از ساعت ۸ تا ۲۰:۳۰ و مراکز جامع تهرانپارس، ستاری، شهرری از ساعت ۹ الی ۱۶ فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ساعت ۹ الی اهدای خون ساعت ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، در کمیته ترویج فرهنگ اهدای عضو گفت: سلامت یک اصل و مسئله مهم در زندگی بشریت است که بی توجهی به آن، عواقب جبران ناپذیری برای فرد و جامعه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اهدای عضو یکی از مواردی است که در حوزه سلامت تعریف می‌شود ادامه داد: بر اساس آمار‌های موجود بیش از ۸ هزار فرد سالانه دچار مرگ مغزی خاکسپاری می‌شود که از این تعداد آمار اهدا کننده عضو مطلوب نیست و باید فرهنگ سازی بیشتر و بهتری صورت گیرد.


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: یکی از راه‌های فرهنگ سازی در خصوص هر موضوعی فرهنگ سازی از سنین کودکی است که در این زمینه نهاد‌های آموزشی همچون وزارت آموزش و پرورش و بخش‌های تبلیغی مثل صداوسیما می‌توانند کمک قابل توجه‌ای داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش می‌تواند موضوع اهدای عضو را در سرفصل‌های آموزشی خود قرار دهد.


نجفی گفت: دریافت کارت اهدای عضو یکی از راه‌های عضویت در این امر که سبب ادامه زندگی به افراد دیگر می‌شود است، اما با توجه به شرع مقدس برای اهدای عضو رضایت، ولی دم نیاز است لذا انجمن اهدای عضو نباید به صرف داشتن کارت عضویت اکتفا کند بلکه باید این مسئله را در خانواده‌ها نیز ترویج کند.

دیگر خبرها

  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است