Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی ۵۴ کیلومتر پروژه بزرگراهی با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، در دهمین روز از دهه فجر انقلای اسلامی امروز (۲۱ بهمن) عملیات اجرایی ۵۴ کیلومتر پروژه ساخت باند دوم راه‌های خراسان جنوبی با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این پروژه‌ها شامل ۲۷ کیلومتر باند دوم در محور درح- ماهیرود و ۲۷ کیلومتر تکمیل قطعه ششم محور دیهوک - راور است. برای اجرای این پروژه ها ۲ هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

 

محور ترانزیتی سربیشه - درح - ماهیرود ۱۳۵ کیلومتر طول دارد که در چارچوب دوبانده‌سازی این مسیر، ۱۰ کیلومتر آن افتتاح شده و ۵۳ کیلومتر نیز در دست اجراست. عملیات اجرای دوبانده سازی ۲۷ کیلومتر دیگر، امروز طی مراسمی در محل پایانه مرزی کلنگ‌زنی شد و بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی، مابقی قطعات باقی‌مانده تا پایان سال جاری، تعیین تکلیف خواهد شد.

 

این جاده مواصلاتی به عنوان مهمترین و محوری‌ترین گذر مرزی شرق کشور و یک جاده بین المللی و روزانه معبر تردد بیش از ۸۰۰ دستگاه خودروی ترانزیتی است.

 

گفتنی است؛ همچنین وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار خراسان جنوبی از پایانه مرزی ماهیرود بازدید کرد تا راهکار‌های لازم برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی این پایانه مرزی را بررسی کند.

 

بهره‌برداری همزمان ۳۵ کیلومتر راه روستایی در استان، آغاز عملیات اجرایی پنج هزار و ۹۸۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن، بازدید از قطعه ۱۶ راه آهن بیرجند - یونسی و افتتاح ساختمان پاویون فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند از دیگر برنامه های ویزر راه و شهرسازی در خراسان جنوبی خواهد بود.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: باند دوم جاده وزیر راه و شهرسازی آغاز عملیات اجرایی خراسان جنوبي وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،بعدازظهر ۶ اردیبهشت، ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به‌دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور بازگردانده شدند.


دیگر خبرها

  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور