Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حسینی گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و با هدف حفظ امنیت و سلامت جمعیت دامی استان، فاز واکسیناسیون بیماری هاری و طاعون نشخوارکنندگان کوچک از طریق طرح خرید خدمت در استان در حال اجرا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی حسینی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و باهدف حفظ و حراست از سرمایه های دامی، فاز واکسیناسیون علیه بیماری هاری و طاعون نشخوارکنندگان کوچک در استان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی افزود: در این طرح پیش بینی های لازم جهت واکسیناسیون بیش از ۳ هزار راس دام علیه بیماری هاری و بالغ بر ۲۳۰ هزار راس دام علیه طاعون نشخوار کنندگان کوچک انجام شده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون با هدف کنترل و پیشگیری از ابتلا جمعیت های دامی استان به بیماری های خطرناک دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام، واکسیناسیون بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰هزار راس دام در استان علیه بیماری های دامی و سمپاشی بالغ بر ۴۲ هزار متر مربع جایگاه دامی انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیماری هاری علیه بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: از ظرفیت شرکت‌های تعاونی برای حل مشکل مسکن کارگران استان استفاده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی صبح امروز در نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: برای ساخت مسکن در سیستان و بلوچستان محدودیتی برای تأمین زمین وجود ندارد و تشکل‌های کارگران با استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها می‌توانند مشکل مسکن جامعه هدف خود را حل کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها نباید به کارگران خود بدهکار باشند افزود: بر اساس گزارش‌ها میزان معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان از شش به سه ماه کاهش پیدا کرده است و باید تلاش کرد این میزان هم به صفر برسد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه به اجرای طرح‌های زیربنایی و توسعه ای در استان اشاره کرد و گفت: توانمند‌سازی‌ نیروی انسانی از ضروریات سیستان و بلوچستان است، چراکه کار با تجهیزات جدید و فنی، نیروی کار ماهر می‌خواهد.

کرمی بیان کرد: کار و تلاش عبادت است و افراد در جایگاه‌های مختلف نباید از کار کردن خسته شوند.

وی افزود: رشته‌های درسی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا افراد پس از فراغت از تحصیل بتوانند صدها شغل ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی