Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: زهرا گونه و زینب‌گونه در راه پیشبرد آرمان‌های انقلاب نقش‌‌آفرینی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یوم الله ۲۲ بهمن به شرح زیر صادر گردید:

پیروزی مردم مسلمان و غیور ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در بهمن ماه ۵۷ نمونه بارز یک انقلاب سراسر مردمی و وابسته به مکتب اسلام را برای جهانیان ارایه داد؛
انقلاب شکوهمند ایران پرشتاب تر از همیشه توانسته جبهه ای از حق مداران مستضعف و مظلوم را با هدایتهای حکیمانه امامین انقلاب اسلامی سامان دهد و به ملتهای آزادی خواه جهان عرضه نماید؛

مکتب سیاسی امام خمینی (ره) مکتب عدالت اجتماعی وتوجه به انسانها در پرتو خداخواهی است که موجب شد همه مستضعفان و محرومان عالم به سوی آن جذب شود؛

مکتب فجر، تربیت یافتگانی مانند قاسم سلیمانی دارد که منطقه را از شر استکبار نجات داد و چنان جوش و خروشی در قلوب مظلومین جهان برای دفاع از ارزشها تا پای جان به وجود آورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدت امت اسلامی و دفاع از مظلومان جهان از آرمانهای انقلاب اسلامی است که با شهادت شیر مردانی همچون حاج قاسم ها، فخری زاده ها، شهریاری ها، باکری ها و... شاهد تحقق این آرمانها بودیم؛
 
در این میان شیر زنانی نیز با تاسی به مکتب اهل بیت علیهم السلام، زهراگونه و زینب گونه در راه پیش برد آرمانهای انقلاب نقش بسزایی ایفا کردند و با سرمشق گرفتن از بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه ، خود را مخاطب همه بندهای بیانیه گام دوم قرار دادند و زمینه ایجاد حرکت و پویایی خود و نسل جوان را در جهادی بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ و ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی ارواحنا فداه فراهم کردند؛

امروز بسیج جامعه زنان به عنوان یکی از بزرگترین مصادیق تحقق این آرمان بزرگ با پیروی از سیره حضرت زهرا سلام الله علیها و با اطاعت از منویات ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) و با اقتداء به مکتب شهید سلیمانی، با کاربست علم و پژوهش، معنویت و اخلاق و با شعار استقلال و آزادی در راه گسترش عدالت و مبارزه با فساد ، با بینشی صحیح در مرزبندی با دشمن، در همه میادین به تهاجم و دفاع میپردازند و برای اعتلای کشور عزیز ایران با تمام توان  رسالت و تکلیف خود را به شایستگی انجام می دهند و با مشتهای گره کرده و دلهای استوار و محکم طنین الله اکبر را در سراسر جهان منتشر خواهند کرد.

     انَّ تَنصِروا الله یَنصُرکم و یُثَبِّت اَقدامَکُم

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: صدور بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام تبریک سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم آمده است:
«در جامعه‌ای که بر محور آموزش می‌چرخد، معلّم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

ضمن گرامی داشت ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مطهری، اندیشمند و معلم علم و فرهنگ، این روز را به جامعه گرامی فرهنگیان اعم از معلمان، مربیان، اساتید و دبیران تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

همواره نقش و تاثیر آموزش در سنین قابل تربیت برای همگان آشکار است؛ چنان چه بسیاری از انقلاب‌ها و پیروزی‌ها و حتی شکست‌ها و عقب ماندگی‌ها ریشه در تعلیم و ترییت افراد یک ملت دارد؛ زیرا هر جامعه با افرادی اداره می‌شود که در سال‌های متمادی و در زمان شکل گیری شخصیت و اعتقاد و تربیت پذیری و پرورش روان و جسم، دانش آموزان هر مملکت و متاثر از مربیان خود بوده اند.

سال‌ها در ملت ایران تحصیلات به قشر خاصی تعلق داشت و بی سوادی و فرهنگ و تربیت اسلامی در تربیت غرب زدگان و شرق زدگانی محو شده بود که سکان دار عرصه تعلیم و تربیت بودند. 

به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، معلمان آگاه و بیدار و عالم قدم به میدان گذاشتند، معلمانی که علاوه بر تحصیلات علمی، در دانشگاه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس درس اخلاق و آزادگی را نیز از بر کرده بودند.

پس از انقلاب اسلامی ایران، عدالت اجتماعی و توسعه نه در معنای متعارف غربی‌ها، بلکه در معنای واقعی که رفع فقر علمی و فرهنگی و اقتصادی است، با درایت و نظام سازی امامین انقلاب زیر پرچم اسلام که روشی کامل برای حاکمیت جامعه است، شکل گرفت.

امروزه کشور اسلامی ایران با ورود به گام دوم انقلاب و پشت سر نهادن گام چهل ساله اول خود، بیش از پیش به دقت در عرصه پرورش و تربیت نیاز دارد و باید با رهنمود‌های رهبر فرزانه که بی شک راهبردی و کاربردی هستند و با توجه به اسناد فرادستی ادامه راه را با سربلندی و نیل به آرمان هایش با درایت و تلاش معلمان متعهد طی کند.

امید است با لطف خداوند منان و عنایات حضرت، ولی عصر (عج)، اهداف تعلیم و تربیت رسمی و عمومی ایران، علاوه بر آموزش و پرورش، در تمام ارگان‌های کشور اعم از رسانه‌ها و نهاد‌های متولی فرهنگی، نظامی و مذهبی نیز پیگیری و عملی شوند.

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش