Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@18:02:49 GMT

تا همه ایرانیان واکسن نزنند آن را صادر نمی کنیم

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۵۹۵۶۵

تا همه ایرانیان واکسن نزنند آن را صادر نمی کنیم

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۵ کشور تقاضای خرید واکسن از ما را دارند که بنده گفتم تا وقتی که تمام مردم ایران تامین واکسن نشده اند نباید آن را صادر کرد. امیدواریم دستورالعمل‌ها به خوبی طی شود و نتایج خوبی به دست آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان:  آیین رونمایی از خطوط تولید و محصولات جدید شرکت نفت پارس صبح امروز برگزار شد.

اهداف این برنامه بهره برداری از طرح‌های زیست محیطی (پالایشگاه سبز)، رونمایی از سامانه جامع مدیریت راهبردی بر مبنای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین افتتاح اولین فروشگاه عرضه مستقیم محصولات شرکت نفت پارس است.

در حاشیه این برنامه محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بحث محیط زیست بحث حیاتی است و در جهان صنعت آسیب زیادی به محیط زیست زده است.

وی ادامه داد: کار خوبی ازنظر زیست محیطی در پالایشگاه نفت پارس انجام شده که با این وسعت ما در ستاد فرمان حضرت امام بر محیط زیست تاکید داریم و در چند سال گذشته فقط در تهران یک هزار هکتار را درختکاری کرده ایم و این کار در استان‌های دیگر هم در حال انجام است.

مخبر گفت: در بحث کرونا این پالایشگاه نقش بی بدیلی داشته و ظرف ۲۳ روز توانست کارخانه‌ای با میزان تولید ۵ میلیون ماسک را احداث کند و هم اکنون حدود ۱۰۰ میلیون ماسک در انبار‌ها ذخیره شده است و مدیر این مجموعه هم در تزریق واکسن داوطلب شد.

وی بیان کرد: من به مردم عزیز عرض می‌کنم، همان طوری که گفته بودم در تولید ماسک خودکفا می‌شویم، در کمتر از دو ماه این کار انجام شد و در داروی رمدیسیور هم همینطور شد و بزرگترین کارخانه تولید واکسن را تا پیش از پایان فصل بهار در کشور راه اندازی خواهیم کرد. تولید واکسن باید انبوه باشد در غیر  این صورت اگر به تولید انبوه نرسد فایده‌ای نخواهد داشت.

وی ادامه داد: فاز اول تولید واکسن که بین ۲ تا ۳ میلیون دوز واکسن است تا پایان سال اتفاق خواهد افتاد. فاز دوم که ۱۲ تا ۱۴ میلیون است حتما در بهار اتفاق خواهد افتاد و فاز بعدی هم بعدا اعلام خواهد شد و اعلام میکنم در بحث تولید انواع واکسن خودکفا خواهیم شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: هم اکنون بیش از ۵ کشور تقاضای خرید واکسن از ما را دارند که بنده گفتم تا وقتی که تمام مردم ایران تامین واکسن نشده اند نباید آن را صادر کرد. امیدواریم دستورالعمل‌ها به خوبی طی شود و نتایج خوبی به دست آید.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: واکسن ، ناطقان ، کرونا ، درمان ، صادرات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واکسن ناطقان کرونا درمان صادرات فرمان حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود

نایب رئیس اتحادیه گل و گیاه مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش صادرات گل و گیاه این استان در طی سال‌های آتی گفت: میزان صادرات گل و گیاه مازندران به اندازه ۱۰ درصد تولیدات استان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، الیاس لاریجانی، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران یکی از بخش‌های زنجیره ارزش در این استان را با توجه به ظرفیت مازندران در تولید برگ شاخه بریده و گیاهان زینتی دانست و اظهار کرد: این تولیدات استان در سطح کشور به همین سبب بالاترین میزان تولید را دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت این استان و برگزاری نمایشگاه‌ها و نیز ایجاد انگیزه در میان تولیدکنندگان، امیدواریم در سال‌های آتی میزان صادرات گل و گیاه مازندران بیش از ۲۰ درصد رشد می‌کند.

نایب رئیس اتحادیه گل و گیاه مازندران میزان صادرات گل و گیاه این استان را به اندازه ۱۰ درصد تولیدات مازندران دانست و گفت: هم‌اکنون در این استان شش‌هزار بهره‌بردار در سطح ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی استان در بخش تولید گل و گیاه مشغول به فعالیت هستند.

لاریجانی ادامه داد: میزان تولید گل و گیاه مازندران در سه بخش در مقام اول کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه صادرات گل و گیاه مازندران به کشورهای حاشیه خزر، کشور عراق و حاشیه خلیج فارس صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته میزان صادرات گل و گیاه مازندران و کشورهای هدف صادراتی این استان افزایش پیدا کند.

کد خبر 748823

دیگر خبرها

  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر