Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه از آغاز مرحله زمینی رزمایش پیامبر اعظم ۱۵ سپاه اواخر هفته، در جنوب غرب کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، همزمان با ایام الله فجر انقلاب و در طلیعه چهل و سومین سال به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه از برگزاری مرحله زمینی رزمایش پیامبر اعظم ۱۵ سپاه در اواخر هفته جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در افزود: این مرحله از رزمایش با هدف ارزیابی عینی و میدانی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و بررسی پتانسیل نوین عملیاتی و محک میزان قدرت عملیاتی بخشی از آخرین تجهیزات رزمی و دفاعی نیروی زمینی سپاه در تیپ‌ها و واحدهای مختلف پهپادی، هوانیروز، زرهی، تکاوری، نیرو مخصوص و توپخانه، اواخر هفته جاری در منطقه جنوب غرب کشور برگزار خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: نیروی زمینی سپاه در کنار مسئولیت‌های خطیر تأمین امنیت شمال‌غرب، غرب، جنوب شرق و شرق کشور، از آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه تهدید احتمالی برخوردار است.

کد خبر 474025

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رزمایش پیامبر اعظم ص ۱۵ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی ایران دهه فجر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با شعرخوانی جمعی از شاعران آیینی مطرح کشور و استان قم در مسجد اعظم به‌مناسبت شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رئیس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع)، سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت‌الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد(ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم‌الدین شریعتی، مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت(ع)، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد