Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می بینید مروری بر تصاویر جالب توجه سراسر جهان در 24 ساعت اخیر است.

 

بارش سنگین برف در دورتموند آلمان

 

آغاز واکسیناسیون کرونا در شیلی

 

 

پلیس ضدشورش به سمت معترضانی که نسبت به کودتای ارتش اعتراض دارند آب می پاشد

 

 

کارناوال سالیانه رنگی شهر ونیز ایتالیا امسال هم برگزار نشد اما برخی مردم با ماسک های ویژه این کارناوال به خیابان ها آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارناوال یک سنت دیرینه است

 

 

فرار چند مهاجر مکزیکی از دست ماموران امنیتی مرز آمریکا و مکزیک. آنها می خواهند با عبور از مرز خود را به تگزاس آمریکا برسانند. مشخص است که ماموران امنیتی تمایل زیادی به دستگیری آنها ندارند

 

 

موج سواری در راه ها و جاده های به شدت آبگرفته ناشی از سیل در فرانکفورت

 

 

تصویری تکان دهنده از صف پر کردن کپسول اکسیژن در لیما پایتخت پرو. افرادی که برای اعضای کرونایی خانواده خود نیاز به این کپسول اکسیژن دارند باید ساعت ها و حتی یک شب کامل در صف بمانند همانند فردی که در این تصویر کنار آنها خوابیده است

 

 

شهر ووهان؛ خاستگاه کرونا. یک زن کودک خود را اینگونه و با بیشترین تجهیزات ایمنی در برابر کرونا بیرون آورده است

 

 

پاکسازی مجسمه بزرگ بودا در شهر بوگور اندونزی

 

 

بارش های سنگین برف در منهتن نیویورک ادامه دارد. شخصی که با قایق از روی پله های مملو از برف سرسره بازی می کرد اینگونه سرنگون می شود

 

انفجار در کابل. نیروهای امنیتی در نزدیکی جسد فردی ایستاده اند که در این حادثه کشته شده است

 

 

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عکس جهان تصویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از اوکراین اینفو، دفتر ریاست جمهوری اوکراین چهارشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که زلنسکی حکم برکناری ویتیوک از سمت رئیس بخش امنیت اطلاعات سرویس امنیتی این کشور را امضا کرده است.

بر اساس این بیانیه، زلنسکی همچنین روسای شعب منطقه‌ای سرویس امنیتی اوکراین در استان‌های میکولایف، دنیپروپتروفسک، زاکارپاتیا و ولین را برکنار کرده است.

به نوشته اوکراین اینفو، ویتیوک ابتدا در ماه آوریل پس از انتشار گزارش‌هایی در رسانه‌های اوکراینی مبنی بر اینکه وی از موقعیت خود برای ثروتمند کردن اعضای خانواده‌اش استفاده کرده است، از کار تعلیق شد.

بر اساس گزارشی که یکی از پایگاه‌های خبری اوکراین در تاریخ ۴ آوریل (۱۶ فروردین) در مورد اموال خانواده ویتیوک منتشر کرده بود، به طور خاص ذکر شده بود که همسر رئیس بخش امنیت اطلاعات سرویس امنیتی اوکراین، آپارتمانی به ارزش بیش از ۵۰۰ هزار دلار در یک مجتمع مسکونی اعیان‌نشین در کی‌یف خریداری کرده است.

همین پایگاه خبری در تاریخ ۶ آوریل (۱۸ فروردین)، کارکنان سرویس امنیتی اوکراین را به اعمال فشار بر خبرنگاران خود متهم کرد و مدعی شد که آنها قصد دارند یوهن شولگا روزنامه‌نگاری که گزارش مربوط به اموال خانواده ویتیوک را تهیه کرده بود را به تلافی تهیه این گزارش، به خدمت سربازی اعزام کنند.

از سوی دیگر واسیل مالیوک رئیس سرویس امنیتی اوکراین، ویتیوک را در حالی که اتهامات علیه وی در دست بررسی قرار داشت، از کار تعلیق کرد.

دفتر ملی مبارزه با فساد اوکراین (NABU) در ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) و در پاسخ به پرسش اوکراین اینفو، اعلام کرد که آنها در حال تحقیق در مورد خرید املاک و مستغلات لوکس توسط اعضای خانواده ویتیوک هستند.

به گزارش ایرنا، بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا با ادامه کمک‌های مالی به اوکراین اظهار نارضایتی می‌کنند چرا که اعتقاد دارند فساد در بین مقامات کی‌یف همچنان وجود دارد و بیشتر این پول‌ها اختلاس می‌شود.

کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در نشست اخیر خود در شهر ویلنیوس پایتخت کشور لیتوانی به اوکراین وعده کمک‌های مالی نظامی را دادند و این وعده درحالی صادر شد که تا کنون کی‌یف ۱۶۵ میلیارد یورو از کشورهای غربی دریافت کرده است.

ادامه کمک‌های مالی غرب به اوکراین در حالی صورت می‌گیرد که شهروندان آمریکا و اعضای اتحادیه اروپا به تدریج با چنین کمک‌هایی مخالفت می‌کنند چون اخبار و گزارش‌های متعددی از فساد مقامات اوکراین در رسانه‌های این کشور منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • فرار ناکام ده‌ها مرد اوکراینی از مرزها برای اجتناب از جنگ