Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد که مجلس باید در موضوع بورس قوی وارد میدان شده و از حقوق ملت دفاع کند.50 میلیون ایرانی درگیر مافیای حقوقی ها و دولتی ها شده اند.

سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) با تبریک ایام الله دهه فجر در تذکری شفاهی گفت: مجلس باید در موضوع بورس قوی وارد میدان شود و از حقوق ملت دفاع کند؛ 50 میلیون نفر از ملت ایران درگیر مافیای حقوقی ها و دولتی ها شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار به حق مردم از خانه ملت، ورود قاطعانه به بزرگترین بحران اقتصادی در سالیان اخیر کشور است.

وی در تذکری به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت گفت: کشاورزان پیازکار بیچاره شده اند. سرمایه مردم در حال نابودی است و باید هر چه سریعتر زمینه صادرات پیاز فراهم شود.

نماینده فلاورجان ادامه داد: از طرف دیگر موضوع آب به دلیل عدم برنامه ریزی ملی از سوی دولت های مختلف تبدیل به یک بحران و یک ابربحران امنیتی- اجتماعی شده است. چرا موضوعی را که به راحتی قابل حل است به میان مردم برده و بین مردم چند استان که سال ها با وفاق و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می کردند، جدایی و دشمنی ایجاد کرده اید؟

وی افزود: استان اصفهان و حقابه کشاورزان این استان در کجای تصمیمات دولت قرار دارد؟ رئیس جمهور در سال 96 به مردم اصفهان گفت که این بار نوبت اصفهان است. ایشان بفرماید برای احیای زاینده رود و تالاب گاوخونی که خشک شدن آن برای کل کشور بحران ساز است، چه کرده است؟

موسوی لارگانی خطاب به رییس جمهوری گفت: آقای روحانی 8 سال به خارج از کشور و برجام نافرجام چشم دوختید و مدتی دنبال بایدن بودید، الان دیدید که رئیس جمهور آمریکا آب پاکی را روی دستتان ریخت. اکنون دیگر به فکر رفع مشکلات داخلی کشور باشید همان طور که بارها مقام معظم رهبری فرمودند کلید حل مشکلات کشور در داخل است و نه در آمریکا و نه اروپا. دیدید که چگونه شما را فریب دادند، از برجام بگذر و به فکر ملت ایران باش.
(ایسنا)

برچسب ها: موسوی لارگانی ، هیات رئیسه مجلس ، حقابه کشاورزان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Mal

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: موسوی لارگانی هیات رئیسه مجلس حقابه کشاورزان موسوی لارگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • آماده باش مدیریت بحران در چند استان | خطر سیل و طوفان در کمین مردم | از کوه و دشت دوری کنید!
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند