Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حاجیونی ظهر سه‌شنبه در آئین واگذاری ۳۵ واحد مسکن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر، اظهار داشت: این واحدهای مسکونی در مجموع با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال احداث شده که ۱۱ میلیارد ریال آن از محل کمک‌های بلاعوض بهزیستی بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر افزود: از این تعداد، ۱۴ واحد به خانواده با دو عضو معلول، سه واحد به خانواده با سرپرست معلول و ۱۸ واحد به سایر افراد تحت پوشش بهزیستی واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۲۷۰ واحد مسکونی به مددجویان واگذار شده که با اضافه شدن این ۳۵ واحد به ۳۰۵ واحد می‌رسد و تا پایان سال ۷۱ واحد دیگر به گروه‌های هدف واگذار خواهد شد.

حاجیونی یادآور شد: از هشت سال گذشته تاکنون دو هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان واگذار شده که ۲۵۶ واحد آن در اختیار خانواده‌های با ۲ عضو معلول قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ۹۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز از محل تفاهم نامه‌هایی که با قرارگاه خاتم الانبیا، بنیاد مسکن و سایر ارگان‌ها داریم در آینده احداث می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اضافه کرد: با همه محدودیت‌های اعتباری، تعهد کارگزاران و علاقه مندی آنها کمک به گروه‌های آسیب پذیر است که قرارگاه خاتم الانبیا نماد این توانایی و خواستن است.

توسعه مسکن در شهرستان دیر

فرماندار شهرستان دیر گفت: از مجموع ۳۸۸ میلیارد تومان طرح‌های دهه فجر، ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بحث مسکن هزینه شده است.

کریم علی حسنی افزود: در طول دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۲۱۲ واحد مسکونی در سطح شهرستان دیر آغاز شده یا با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است.

وی به جزئیات این طرح‌ها اشاره و عنوان کرد: ۶۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و ۸۰ واحد مسکن مددجویی روز گذشته کلنگ زنی شد.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه ۶۸ واحدی بنیاد مسکن با پیشرفت خوبی در حال ساخت است، یادآور شد: همچنین در دهه فجر امسال ۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد و ۳ واحد نیز به مددجویان بهزیستی تحویل داده شد.

لزوم افزایش خدمت‌رسانی به مردم

امام جمعه بندر دیر گفت: ملت ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و با رهبری داهیانه امام راحل بپا خواست.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی و شد در صد مستقل بود، افزود: انقلاب ما تنها انقلابی است که متوقف نشده و به آرمان‌هایش وفادار مانده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما در وهله اول فرهنگی بود و با ایجاد دگرگونی در احوال ملت، مردم به صحنه آمدند.

امام جمعه بندر دیر افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی کمک به محرومین بود که به آن وفادار مانده است.

حسینی ابراز کرد: مسئولین باید خود را مدیون مردمی بدانند که اگر ایثارگری آنها نبود سرنوشت ما جور دیگری رقم می‌خورد.

وی تاکید کرد: از مسئولیت‌هایی که داریم در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم.

امام جمعه بندر دیر ابراز کرد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های دهه فجر، مردم را به آینده انقلاب امیدوار می‌کند.

آئین افتتاح و بهره برداری از دو هزار و ۳۸۱ واحد مسکونی به معلولین تحت پوشش بهزیستی کشور با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد که از این تعداد ۳۵ واحد در استان بوشهر بوده است.

کد خبر 5143249

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی حجت الاسلام سید علی حسینی بوشهر دهه فجر بهزیستی بوشهر مسکن مددجویان ویروس کرونا دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران عکس استانها گرگان راهپیمایی 22 بهمن شیراز شهرکرد شهرستان کرج واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر شهرستان دیر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۵۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • تولید ۶۵ میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت