Web Analytics Made Easy - Statcounter

از تلویزیون های سایز 43 اینچ می توان در خانواده های کم جمعیت و یا منازل آپارتمانی و درکل محیط کوچک استفاده کرد.

به گزارش برنا، بهترین تلویزیون های 43 اینچ ؛ تلویزیون های ال جی دارای زاویه ی دید گسترده ای هستند و شما می توانید در هر نقطه از اتاق بنشینید و کیفیت بالای تصاویر را شاهد باشید.

معرفی تلویزیون های سایز 43 اینچ

تلویزیون هایی که در سایز 43 اینچ ساخته می شوند جزو محصولات میان رده حساب می شوند و معمولا دارای کیفیت تصویر خوب ، امکانات عالی همراه با قیمت بسیار مناسب تر نسبت به سایر سایزها می باشند و به همین دلیل این محصولات در بین کاربران و طرفداران دارای اهمیت خاصی است و از این رو کمپانی های بزرگ سازنده تلویزیون اقدام به ساخت تلویزیون 43 اینچ کرده اند که می توان به شرکت های ال جی ، سامسونگ ، سونی ، هایسنس ، شیائومی ، فیلیپس ، پاناسونیک و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد. دقت بفرمایید که گران قیمت بودن یک تلویزیون حتما به این معنی نخواهد بود که آن تلویزیون بهتر است، بلکه برای انتخاب دقیق، بهتر است حتما نیاز اساسی خود را در نظر بگیرید پس اگر برای انتخاب تلویزیون 43 اینچ مصمم هستید و محیطی با ابعاد متوسط و یا نسبتا بزرگ دارید که می خواهید تلویزیون را در آن قرار دهید، خرید تلویزیون 43 اینچ مناسب خواهد بود.

کاربرد تلویزیون 43 اینچ

از تلویزیون های سایز 43 اینچ می توان در خانواده های کم جمعیت و یا منازل آپارتمانی و درکل محیط کوچک استفاده کرد. البته می توان به کاربرد این تلویزیون های در هتل ها و مهمان خانه ها نیز اشاره نمود.طبق آمار بدست آمده از فروشگاه اینترنتی سلام بابا https://www.salambabaa.com تلویزیون های 43 اینچ جزء پرفروش ترین سایزها نیز می باشند.

بهترین تلویزیون های 43 اینچ

در مورد بهترین تلویزیون های 43 اینچ می توان گفت سه برند در این مورد بسیار پرطرفدار بودند و با محصولات و مدل های متفاوتی که به بازار عرضه کردند توانستند نام خود را بر سر زبان ها بیاورند ، این سه برند عبارت ان از : ال جی ، سامسونگ و سونی که در ادامه به توضیحاتی در این مورد میپردازیم.

تلویزیون ال جی

بهترین تلویزیون های 43 اینچ ؛ تلویزیون های ال جی دارای زاویه ی دید گسترده ای هستند و شما می توانید در هر نقطه از اتاق بنشینید و کیفیت بالای تصاویر را شاهد باشید. طراحی که در تلویزیون های ال جی به کار رفته است منحصر به فرد می باشد و این تلویزیون های خوش تراش برای انواع سلیقه ها تولید شده اند. برترین سیستم عامل در این تلویزیون ها به کار رفته است و امکانات متنوعی در این سیستم عامل با رابط کاربری عالی گنجانده شده است. اکثر تلویزیون های اسمارت ال جی دارای کنترل جادویی هستند و استفاده از قابلیت های هوشمند را برایتان راحت تر خواهند کرد. تلویزیون های OLED ال جی با تنوع بالا در این برند تولید شده اند که کیفیت فوق العاده ای را ارئه خواهند داد، البته پنل IPS نیز کیفیت بالایی را در تصویر نشان می دهد.  قیمت تلویزیون ال جی 43 اینچ 4k و با هزینه ای متوسط می توانید بهترین تلویزیون ال جی را در اختیار داشته باشید. تمامی مدل های WebOS دارای قابلیت ضبط هستند و خود دارای حافظه ی داخلی می باشند. تلویزیون های ال جی به نسبت تلویزیون های سونی و سامسونگ محبوبیت بیشتری در میان کاربران دارند و این محصولات پرفروش ترین تولیدات در میان برندهای مختلف هستند. با کیفیت مطلوبی که تلویزیون های ال جی ارائه می دهند، این محصولات دارای نکات منفی نیز هستند. کیفیت ساخت در این محصولات به نسبت مدل های تولید شده در کمپانی های سامسونگ و سونی پایین تر است. با وجود اینکه تلویزیون های OLED ال جی هیچ مشکلی از بابت تقویت کنتراست ندارند، اما سایر مدل ها تا حدی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و در نتیجه عمق تصاویر کاهش خواهد یافت. برخی از مدل های IPS برای قرار گیری در فضای بسیار پر نور و یا با نور بسیار کم مناسب نیستند، زیرا حداکثر میزان روشنایی در این تلویزیون ها کمی پایین است و غلظت نور مشکی تا حدی کاهش یافته است؛ البته این ایراد به تلویزیون های OLED وارد نیست. 

تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 43 اینچ : کیفیت ساخت در تلویزیون های سامسونگ به نسبت محصولات ال جی و سونی بالاتر است و ساختاری مناسب از این تلویزیون ها را شاهد خواهید بود. این تلویزیون های خوش ساخت دارای پردازنده ی مرکزی قدرتمند و قوی هستند که سرعت بالا را در تحلیل کارایی ها از خود نشان خواهند داد. سیستم عامل تایزن در این تلویزیون ها امکانات متنوعی را ارائه می دهد و برنامه های کاربردی کاملا متناسب با نیاز شما خواهند بود. عمر بالای قطعات این تلویزیون ها سبب می شود تا بتوانید برای مدت طولانی از آن ها استفاده نمایید. تلویزیون های سامسونگ با پنل AV تصاویر با کیفیت مطلوبی را ایجاد خواهند کرد که می توانید در محیط های روشن نیز آن ها را مورد استفاده قرار دهید. طراحی تلویزیون های سامسونگ در تولیدات بالا رده ی این کمپانی خیره کننده است و افراد زیادی را به خود جذب خواهند کرد. همان طور که اشاره شد تلویزیون های سامسونگ دارای کیفیت مطلوبی هستند، اما ایراداتی نیز در این محصولات موجود است که لازم است آن ها را بدانید.تلویزیون های QLED محصولات این برند هستند که کیفیت بالایی را در خلق تصاویر از خود نشان می دهند. میزان زاویه دید تلویزیون های سامسونگ از مدل های ال جی و سونی پایین تر می باشد. قیمت تلویزیون های این برند در میان تلویزیون های ال جی و سونی قرار می گیرد، البته قیمت در تلویزیون های پرچمدار بیش از سایر برندهاست.

تلویزیون سونی

تلویزیون سونی 43 اینچ : تلویزیون های سونی با کیفیت تصویر های متنوع تولید شده اند و شما در این بین شاهد محصولاتی با کیفیت تصویر HD ،FULL HD و 4K  خواهید بود. کمپانی سونی تلویزیون هایی تولید کرده است که دارای قابلیت سه بعدی اند، البته این ویژگی در بهترین تلویزیون های 2017 این برند به چشم نمی خورد. پنل های به کار رفته در تلویزیون های سونی از نوع VA ،IPS و OLED می باشد که هر یک از آن ها کیفیت تصویر مطلوب و کارایی مناسب را از خود نشان خواهند داد. درگاه های ورودی و خروجی بر روی این تلویزیون ها از تنوع مناسبی برخوردارند و این امکان را فراهم می کنند تا انواع پخش کننده ها و دستگاه ها را به تلویزیون سونی اتصال دهید.قیمت تلویزیون سونی 43 اینچ 4k نسبت به رقبای دیگر خود کمی بالاتر ایت اما معمولا طرفداران برند سونی بیشتر به کیفیت و دوام تلویزیون بیشتر توجه دارند. گیرنده های دیجیتال داخلی در این محصولات به کار رفته اند تا تمامی کانال های تلویزیونی را با تنوع بالا مشاهده نمایید. امکان اتصال به اینترنت در تلویزیون سونی به صورت وای فای و یا از طریق درگاه LAN امکان پذیر است و انتخاب هر یک ار آن ها کاملا به شما بستگی دارد. اشتراک گذاری رسانه های صوتی و تصویری از طریق بلوتوث کارایی جذاب این تلویزیون ها خواهد بود. سرعت رفرش بالا در این تولیدات این امکان را برایتان فراهم خواهد کرد تا تصاویر با هیجان بالا و اکشن را با کیفیت عالی مشاهده کنید و وجود تاری در تصویر از هیجان صحنه ها نخواهد کاست.

لیست قیمت تلویزیون 43 اینچ

قیمت(تومان)

سیستم عامل

مدل

برند

11/200/000

Android

43X7500H

سونی

8/200/000

Tizen

43TU7000

سامسونگ

7/500/000

Tizen

43T5300

سامسونگ

8/600/000

Web.OS

43UN7340

ال جی

7/600/000

Web.OS

43LM6300

ال جی

جهت خرید و مشاهده محصولات بیشتر در سایزهای دیگر می توانید به فروشگاه اینترنتی سلام بابا مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون 43 اینچ تلویزیون ال جی ال جی 43 اینچ 4k تلویزیون های سامسونگ بهترین تلویزیون تلویزیون های 43 اینچ تلویزیون های ال جی تلویزیون ها تلویزیون 43 اینچ قیمت تلویزیون تلویزیون سونی کیفیت تصویر کار رفته سایز 43 اینچ سیستم عامل تولید شده مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم

امیرمسعود عابدین: کلمه آواتار مخفف عبارت Advanced Vehicle Transformation است. این عبارت به معنای تغییر شکل پیشرفته خودرو می‌باشد. مانند آنچه در فیلم آواتار می‌گذرد، همکاری کامل انسان، ماشین و طبیعت در آینده نشان داده می‌شود.

در قسمت پشت، ۳۳ فلپ چند منظوره وجود دارد؛ این فلپ‌ها هنگام حرکت، به طور هماهنگ تغییر حالت می‌دهند تا آیرودینامیک خودرو بهبود پیدا کند. این کانسپت همانند یک "موجود زنده" عمل کرده و به کاربران خود متصل می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، در این خودرو خبری از کنسول، داشبورد و دکمه های کنترلی رایج نیست؛ بلکه یک کنترلر نورانی در وسط وجود دارد که با گذاشتن دست روی آن، برخی از شاخص‌های بیومتریک از جمله نبض اندازه‌گیری می‌شوند. به گفته مرسدس‌بنز نمایشگر مرکزی بزرگ، دروازه‌ای به سرزمین‌های دور بوده و می‌تواند سرنشینان را به طور مجازی به هر جای دیگر کره زمین ببرد.

دیگر اثری از فرمان در این خودرو نیست و این خودرو به فناوری خودران مجهز شده است. چهار پیشرانه برقی در مجموع قادر به تولید ۴۷۰ اسب‌بخار قدرت هستند. ویژن AVTR، توانایی پیمایش ۷۰۰ کیلومتر مسافت را پس از هر بار شارژ دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227322

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901425

دیگر خبرها

  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس