Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انجمن شاعران نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دومین انجمن ادبی کانون با عنوان انجمن شاعران نوجوان «بلوط » به مناسبت دهه فجر فعالیت خود را آغاز کرد.

"کبری اخلاقی نیا" طی سخنانی در این آیین که به صورت مجازی برگزار شد، هدف از افتتاح انجمن‌های ادبی را فرصتی در سمت و سوی کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان استان دانست و ابراز امیدواری کرد این انجمن  دریچه ای به سمت سوی پرورش ذوق ادبی کودکان و نوجوانان استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از افتتاح انجمن‌های ادبی به عنوان اتفاق خوب و مبارک یاد و تصریح کرد: در حال حاضر انجمن ادبی سایه خیال در کانون استان فعال است که حضور خوب اعضا را شاهد هستیم و در ایام شیوع بیماری کرونا نیز فعالیت انجمن‌های کانون استان متوقف نشده و به صورت مجازی فعالیت خود را با حضور میهمانان کشوری و برجسته استانی ادامه می دهند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد انجمن‌های ادبی را محفلی برای قلم زدن نوجوانان دانست و اظهار کرد: این انجمن ها زمینه ساز کشف استعداد و پرورش توانایی ادبی هستند و امیدواریم بزودی شاهد افتتاح انجمن ادبی در سایر مراکز کانون استان باشیم که امیدواریم شاعران و نویسندگان خوبی در محافل ادبی رشد کنند.
اخلاقی نیا در پایان ضمن اعلام آمادگی اداره کل کانون استان به تامین منابع مطالعاتی و کارگاه‌های آموزشی در جهت ارتقای‌ سطح علمی این انجمن‌ها به معرفی میهمانان  ویژه این مراسم پرداخت و از این دو چهره‌ی شاخص ادبی کانون تجلیل کرد.
"انسیه موسویان" مدیرکل آفرینش‌های هنری و ادبی کانون نیز در این نشست مجازی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این انجمن تاکید کرد: با توجه به استعداد نوجوانان این استان آینده‌ی روشنی را برای نوجوانان این استان پیش بینی خواهیم کرد.
وی بیان کرد: در این راستا واحد آفرینش‌های هنری و ادبی تمام تلاش خود را برای به ثمر نشستن این استعدادها به کار خواهد گرفت.
در ادامه این مراسم «حسین تولایی»، شاعر و کارشناس انجمن‌های ادبی کانون کشور نیز طی سخنانی، از حضور در جمع اعضا و مربیان کارگاه‌های ادبی کانون استان کهگیلویه و بویراحمد  ابراز خرسندی کرد و افتتاح انجمن ادبی «بلوط » را به عنوان یکصد و شانزدهمین انجمن ادبی کانون در کشور را تبریک گفت.
در بخش پایانی این نشست آثار داستان چند نفر از شاعران نوجوان کانون استان توسط  حمید حسینیان کارشناس حوزه هنری استان نقد و بررسی شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، انجمن شاعران نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دومین انجمن ادبی کانون با عنوان انجمن شاعران نوجوان «بلوط » به مناسبت دهه فجر با حضور انسیه موسویان مدیرکل آفرینش های ادبی کانون کشور، حسین تولایی شاعر و کارشناس انجمن‌های ادبی کانون کشور، همچنین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و رییس حوزه هنری و جمعی از شاعران، هنرمندان و مربیان و اعضای کارگاه‌های ادبی کانون استان فعالیت خود را در آغاز کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاعران افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد انجمن شاعران نوجوان انجمن های ادبی ادبی کانون افتتاح انجمن کانون استان انجمن ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها و تحولات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در جامعه مدیون تلاش معلم است.

وی از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه در نواحی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد و افزود: زنگ سپاس در پاسداشت مقام معلم در مدارس استان نواخته شد.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم از ۹۴ معلم نمونه شهرستانی و منطقه‌ای تجلیل می‌شود.

وی با گریزی به طرح رتبه‌بندی معلمان، این طرح را از خدمات ارزشمند نظام به جامعه فرهنگیان دانست و تصریح کرد: ۵۸۱ نفر در مهر سال‌جاری در آموزش و پرورش استان به عنوان معلم استخدام می‌شوند.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: برنامه‌محوری و قانون‌مداری دو اصل هستند که به عنوان سیاست کاری در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مدنظر است.

وی افزود: دو ناحیه‌ای شدن آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از قبل مطرح بوده و هم‌اکنون نیز در حال بررسی است.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ظرفیت شایستگان در بدنه مدیریتی آموزش و پرورش استان استفاده می‌شود و هرگز دنبال نگاه قومی و جغرافیایی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیستیم.

وی با اشاره به مشکل مسکن فرهنگیان افزود: جهت حل مشکل مسکن فرهنگیان در حال رایزنی با حوزه استانداری استان هستیم.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: برنامه ابتکاری «بام» از طرف آموزش و پرورش استان ارائه شده‌ است و از اول مهر سال‌جاری در مقاطع ابتدایی استان با هدف کاستن از میزان مشق دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

کد خبر 749375

دیگر خبرها

  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت